Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer ihåg henne Habina och det vad AskoII hon hette.
Saknar även @Vira, @karamelldrottningen, @dramatik, @Ottilia, @Shaggy
Åh vad jag önskar att jag kunde vara med nu! Men har en extremt brutal tenta om ett par veckor, så det är nog ingen bra idé :p. Men nästa eller nästnästa lek eller vad det nu kan bli som startar i slutet av januari är jag med, är riktigt sugen efter att ha avstått hela terminen pga plugg :).

Åh vad jag önskar att jag kunde vara med nu! Men har en extremt brutal tenta om ett par veckor, så det är nog ingen bra idé :p. Men nästa eller nästnästa lek eller vad det nu kan bli som startar i slutet av januari är jag med, är riktigt sugen efter att ha avstått hela terminen pga plugg :).

faaast om jag drar igång leken i morgon så har du iaf tid på dig att hinna plugga ikapp till tentan om den inte är förrän om några veckor (leken lär väl inte vara mer än 4-5 dgr ;) ) :p

Fast vad ska vara "godkänd" anledning till frånvaro i tredje leken då? Stänga av folk oavsett orsak? Om vi är oense, ska vi har röstning om nån ska få vara med eller inte? :down: Nä, det är sjukt otrevligt. Vi kan tjata, påminna, vädja, kicka.
Nej, jag håller med - det får inte bli häxjakt. Jag tyckte ditt initiativ att fråga vid anmälan lät bra, synd bara att det inte funkade.

Äsch, vi vet ju ungefär vilka det gäller, vi kan väl hjälpas åt att fråga på ett trevligt sätt om vederbörande har tid? :)

Det är 12 anmälda nu, jag kommer att dra igång leken i morgon vid 14 tiden, med första DL på söndag kl 22.00. Fram till att jag lägger upp leken går det fortfarande att anmäla sig :)

Påminner redan nu om aktiviteten ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar