@LindgrenV - Är det Hmmmm, för att hon inte skrev upp dig? Isf kan jag lösa det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, vad trist när du faktiskt frågade!Jag har också börjat skriva in i reglerna att man kan kickas efter en röst, men om det är någon som brukar ha bra aktivitet som missar så kickar jag inte då. Men är det en som brukar missa jämt och ständigt så kickar jag direkt. Vid ett tillfälle frågade jag även personen redan i anmälningstråden om hen hade tid och det skulle hen ha. Och uteblev sen...
Vi hade en i förra leken som kom in skrev ett inlägg röstade och sedan var spårlöst försvunnen som också har en historik av att försvinna. Hon borde kickats redan vid första DL pga. inaktivitet - ja kanske ett par timmar innan - och laget kompenserats eller fått ersättare. Har man slarvat måste man visa sig mer än minimalt aktiv och det hela leken och förvarna om dålig aktivitet (som bara tolereras någon enstaka gång).Det jag menar är att jag inte riktigt ser hur man som LL ska kunna ställa och följa upp de "extrema krav" som @Lobelia talar om. Sedan vill jag naturligtvis ha aktiva spelare när jag är LL och försöker vara aktiv själv när jag spelar.
Har någon misskött sig upprepade gånger så bör denne tillslut inte få vara med på ett par månader eller så.
Jo vi kan visst säga att folk inte får vara med en period, jag menar i extremfall inte för en lek eller 2 utan typ 3 i rad eller flera under längre period . Varför ha med någon som misskött sig många gånger? Det förstör för andra.Fast vi kan ju inte utesluta folk, bara påminna och kicka.
Okejdå, jag är med! Jag är ju trots allt ledig till och med torsdag (med ett och annat projekt vid sidan av). Så jag borde hinna om jag inte snedprioriterat hela min tidsplan@LindgrenV - Är det Hmmmm, för att hon inte skrev upp dig? Isf kan jag lösa det
Jo vi kan visst säga att folk inte får vara med en period, jag menar i extremfall inte för en lek eller 2 utan typ 3 i rad eller flera under längre period . Varför ha med någon som misskött sig många gånger? Det förstör för andra.