Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också börjat skriva in i reglerna att man kan kickas efter en röst, men om det är någon som brukar ha bra aktivitet som missar så kickar jag inte då. Men är det en som brukar missa jämt och ständigt så kickar jag direkt. Vid ett tillfälle frågade jag även personen redan i anmälningstråden om hen hade tid och det skulle hen ha. Och uteblev sen...

Jag har också börjat skriva in i reglerna att man kan kickas efter en röst, men om det är någon som brukar ha bra aktivitet som missar så kickar jag inte då. Men är det en som brukar missa jämt och ständigt så kickar jag direkt. Vid ett tillfälle frågade jag även personen redan i anmälningstråden om hen hade tid och det skulle hen ha. Och uteblev sen...
Äh, vad trist när du faktiskt frågade!

Lite OT, men när vi ändå håller på m reglerna så håller jag på att uppdatera rollistan (den jag hade var gammal och lite svåröverskådlig) och jag håller på att försöka lägga in de nya rollerna som kommit upp på slutet (typ sedan midvinterblot).

Tänkte jag kan lägga upp den när den är klar å om ni har några roller ni tror jag missat så skicka över dem m beskrivning så lägger jag till.

Det jag menar är att jag inte riktigt ser hur man som LL ska kunna ställa och följa upp de "extrema krav" som @Lobelia talar om. Sedan vill jag naturligtvis ha aktiva spelare när jag är LL och försöker vara aktiv själv när jag spelar.
Vi hade en i förra leken som kom in skrev ett inlägg röstade och sedan var spårlöst försvunnen som också har en historik av att försvinna. Hon borde kickats redan vid första DL pga. inaktivitet - ja kanske ett par timmar innan - och laget kompenserats eller fått ersättare. Har man slarvat måste man visa sig mer än minimalt aktiv och det hela leken och förvarna om dålig aktivitet (som bara tolereras någon enstaka gång).

Har någon misskött sig upprepade gånger så bör denne tillslut inte få vara med på ett par månader eller så.

Fast vi kan ju inte utesluta folk, bara påminna och kicka.
Jo vi kan visst säga att folk inte får vara med en period, jag menar i extremfall inte för en lek eller 2 utan typ 3 i rad eller flera under längre period . Varför ha med någon som misskött sig många gånger? Det förstör för andra.

Jag tror inte denne som lobelia syftar på kommer våga vara med efter denna diskussionen så hoppas vi slipper problemet med att behöva kicka.

Jag håller med men samtidigt så kan vi inte veta vad som försiggår på andra sidan skärmen hos de här personerna och eftersom vi alla verkar ense om hur vi vill ha det så kan vi väl släppa den här diskussionen nu och titta framåt?

Jag (och mina LL kolleger) kommer vara mer hårda när det gäller aktiviteten. Deltagarna behöver ta mer ansvar för sin egen aktivitet och om de inser från början att de inte kommer att ha tid är det bättre att avstå leken den här gången. Sedan kan saker dyka upp MEN då ska de meddela LL som får besluta om eventuell åtgärd, ok?

Jo vi kan visst säga att folk inte får vara med en period, jag menar i extremfall inte för en lek eller 2 utan typ 3 i rad eller flera under längre period . Varför ha med någon som misskött sig många gånger? Det förstör för andra.

Fast vad ska vara "godkänd" anledning till frånvaro i tredje leken då? Stänga av folk oavsett orsak? Om vi är oense, ska vi har röstning om nån ska få vara med eller inte? :down: Nä, det är sjukt otrevligt. Vi kan tjata, påminna, vädja, kicka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar