Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
om du hjälper mig komma på ngt bra tema till leken så ska jag överväga att ta in Nakor... Annars kanske det är enklast att jag sätter dig i lyan på en gång - då slipper du bli käkad iaf ;)
Nu kommer det ju att bli så att om jag överlever efter dag 1 så tror alla att jag är ond...

Jag hjälper dig gärna att spåra runt tema!:)

LL: Paddington
1. Habina
2. Klara
3. Matmissbrukaren
4. Lilltess
5. Koppen
6. Myrten
7. cirkus
8.
9.
10.
11.
12.

Så får jag föreslå @Lillelorden (efter succén i denna lek vill du väl leka mer?) och som vanligt @Monstermom - vet ju att du smygföljer med lekarna

och som vanligt @Monstermom - vet ju att du smygföljer med lekarna

Haha, nä det har jag faktiskt inte gjort på sista tiden. Har varit nyttigt för mitt blodtryck att låta bli. :p

Jag hade dock tänkt spela igen efter nyår, vilket helt plötsligt är nu! :eek::confused:
Men nu har jag ju en lång lista med bra filmer som pockar på uppmärksamhet, så jag tror jag avstår ett tag till... :D

Kan vi inte ha Harry Potter-tema? Snälla! Det var anledningen till att jag började följa lekarna från början... :)

Jag tror att någon annan än jag är betydligt bättre på att köra ett Harry-tema (ev kanske jag kan få ihop en Harry Potter till senare tillfälle, om inte ngn känner sig manad), men jag hoppas att du ska gilla det temat som blir :)

Jag tror att någon annan än jag är betydligt bättre på att köra ett Harry-tema (ev kanske jag kan få ihop en Harry Potter till senare tillfälle, om inte ngn känner sig manad), men jag hoppas att du ska gilla det temat som blir :)

Så länge jag får en lek är jag lycklig. ;)

Saknar askoII från förr, men hon verkar inte ens gå att tagga. :(

LL: Paddington
1. Habina
2. Klara
3. Matmissbrukaren
4. Lilltess
5. Koppen
6. Myrten
7. cirkus
8. Snurrfian
9.
10.
11.
12.

Nån lurade in mig i lekarna och nu är det ta mig sjutton beroende framkallande... :nailbiting:

För min del var det inte ens någon som lurade in mig. Kollade efter trådar att läsa och tyckte då att ulvlekstråden lät intressant. Läste två-tre lekar och sen frågade jag om jag kunde få hänga på.
Bra start fick jag med. Ulv i en Myrtenlek :D

För min del var det inte ens någon som lurade in mig. Kollade efter trådar att läsa och tyckte då att ulvlekstråden lät intressant. Läste två-tre lekar och sen frågade jag om jag kunde få hänga på.
Bra start fick jag med. Ulv i en Myrtenlek :D

Tror det Var "Midvinterblot" leken då min twistningsperiod som LL verkligen började. Till dess hade jag bara skrivit lite halvskruvade historien ibland och anpassat vissa roller för att passa till temat. Hade t ex en lek med True Blood-tema där siaren var Sookie Stackhouse och hon bara fick in störningar om hon siade en vampyr, vilket det fanns både goda och onda av i leken. Med "Midvinterblot" vågade jag mig på att hitta på nya samt mer som hände bakom kulisserna, vilket gör det svårare att förutse balansen. Så sedan dess har jag alltid haft alternativ de första två dygnen. Saker som kan hända om spelet utvecklar sig i X eller Y riktning. Men oftast håller originalplanen. I alla fall hittills.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2