Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är redo att leka igen. ;)

LL: Någon snäll och rar och gullig person ställer säkert upp.

1. Habina
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Åker du fortfarande ut först!? O_o
Eller var du inte med i den leken som går nu?

Edit: Var in och kikade i leken nu och ser att den var slut! :p Trodde bara att eftersom du var först på listan så åkte du ut först. :laugh:

Alltså jag vill, men blir lika frustrerad varje gång. Jag är totalt blind i vissa lägen alltså. Det värsta är att varje gång jag bara läser en lek så vet jag direkt men när jag spelar fattar jag nada..

Alltså jag vill, men blir lika frustrerad varje gång. Jag är totalt blind i vissa lägen alltså. Det värsta är att varje gång jag bara läser en lek så vet jag direkt men när jag spelar fattar jag nada..

Men klart du ska vara med :)
Alla är vi blinda. Ingen vet ju något så hur lätt tror du det är att se något :p

LL: Paddington
1. Habina
2. Klara
3. Matmissbrukaren
4. @Lilltess
5. Koppen
6. Myrten
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Men den 12/1 åker jag hem till Sverige och sedan är det pendlar-liv igen. Då kan inte jag leka, så då måste leken vara slut för att jag ska kunna vara med.

Joooo jag är ju så jäkla poppis som mat numera. Känns ibland som jag går runt med skylten VARSÅGOD ALLA ULVAR - ÄT!

@Paddington - Nakor är en fin roll kom jag på!
om du hjälper mig komma på ngt bra tema till leken så ska jag överväga att ta in Nakor... Annars kanske det är enklast att jag sätter dig i lyan på en gång - då slipper du bli käkad iaf ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte