wooop!Någon som vil lägga till mig på listan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
wooop!Någon som vil lägga till mig på listan?
Här är leken!
Ni får gärna hjälpas åt att ropa på deltagarna genom att tagga dem medan jag lottar rollerna.
Jag är redo att leka igen.
LL: Någon snäll och rar och gullig person ställer säkert upp.
1. Habina
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Åker du fortfarande ut först!?
Eller var du inte med i den leken som går nu?
Edit: Var in och kikade i leken nu och ser att den var slut! Trodde bara att eftersom du var först på listan så åkte du ut först.
Alltså jag vill, men blir lika frustrerad varje gång. Jag är totalt blind i vissa lägen alltså. Det värsta är att varje gång jag bara läser en lek så vet jag direkt men när jag spelar fattar jag nada..
Men den 12/1 åker jag hem till Sverige och sedan är det pendlar-liv igen. Då kan inte jag leka, så då måste leken vara slut för att jag ska kunna vara med.
Dom andra ställer säkert upp och lynchar eller käkar dig om det är så
om du hjälper mig komma på ngt bra tema till leken så ska jag överväga att ta in Nakor... Annars kanske det är enklast att jag sätter dig i lyan på en gång - då slipper du bli käkad iafJoooo jag är ju så jäkla poppis som mat numera. Känns ibland som jag går runt med skylten VARSÅGOD ALLA ULVAR - ÄT!
@Paddington - Nakor är en fin roll kom jag på!
Joooo jag är ju så jäkla poppis som mat numera. Känns ibland som jag går runt med skylten VARSÅGOD ALLA ULVAR - ÄT!