Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, det vore ju SÅ roligt att vara med igen, hade nästan glömt hur kul det här var. Dock kommer jag väl inte ha lika mycket tid nu när jag inte är ledig längre, så jag vet inte om det är en så bra idé. :(

LL: Myrten

1. Niyama
2. Matmissbrukaren
3. Lilltess
4. Snurrfian
5. Paddington
6. Koppen
7. LenaH
8. Klara
9. Lillelorden
10. Lobelia
11. Habina
12. cirkus
13. Idahoe (lucky #13 ;) )
14.
15.

Vad passar för folk? Jag kan starta imorgon eftermiddag med första DL 29/12. Vi kan ju eventuellt ha ett uppehåll på nyårsafton eller lägga dag-DL tidigt (typ kl 18-19) om många är lediga då.
Jag kan flagga redan nu om att jag kommer att ha dålig aktivitet på nyårsafton, men det är ju inte ens säkert att jag överlever så länge... ;)

Åh, det vore ju SÅ roligt att vara med igen, hade nästan glömt hur kul det här var. Dock kommer jag väl inte ha lika mycket tid nu när jag inte är ledig längre, så jag vet inte om det är en så bra idé. :(
Jooooooo. Jag är med trots (eller pga?) att jag har tenta om drygt två veckor. You fix :up:

Ok! Jag startar leken senare idag. Första DL imorgon kväll kl 22.

Är folk bekväma med DL kl 17 på nyårsafton?

Du kan ju kolla med @FiaM om hon ville vara med innan du startar, hon gillade inlägget där du svarnade om starten så det kanske passa henne?

Å så får du se till att göra leken riktigt skruvad så jag får något roligt att läsa:angel: :D

1. Niyama
2. Matmissbrukaren
3. Lilltess
4. Snurrfian
5. Paddington
6. Koppen
7. LenaH
8. Klara
9. Lillelorden
10. Lobelia
11. Habina
12. cirkus
14. @@Hedinn :angel:
15. FiaM

1. Niyama
2. Matmissbrukaren
3. Lilltess
4. Snurrfian
5. Paddington
6. Koppen
7. LenaH
8. Klara
9. Lillelorden
10. Lobelia
11. Habina
12. cirkus
14. @@Hedinn :angel:
15. FiaM
16. @bumpo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar