Jag kanske... Kan spela... Litegrann...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske... Kan spela... Litegrann...
Men @Monster om du är med måste ju nästan jag också vara med. Ditt engagemang är helt fantastiskt
Litegrann...
Men @Monster om du är med måste ju nästan jag också vara med. Ditt engagemang är helt fantastiskt
Snääälllla!
jag vill också att @Monstermom ska vara med - jag har tjatat varenda lek sedan sist. Varenda!
Alltså @Monstermom
Jag sitter nästan alltid såhär när jag läser dina inlägg Bara så du vet alltså!
Och tack hörni för notiserna men jag fixar inte riktigt en ulvlek för närvarande, det får bli när jag är datorkompatibel (och min sambo har börjat jobba igen så det är någon form av lugn och ro här hemma )
... Fast mindre avslappnad...
Avslappning är för amatörer! Är du avslappnad är du helt enkelt inte tillräckligt engagerad, som jag brukar resonera
@Monstermom - jag kompletterar din lista med "The Mission", nu när du signat upp för leken
Den ÄR värd det. Blev tvingad att se den någon gång i 9an och hela årskursen blev typ dragna in i biosalongen under tvång, men efteråt var alla lika tagna av att ha sett den.
Men är du fortfarande skeptisk så rekommenderar jag De Misstänka (min absoluta favoritfilm), De utvalda och Shooting Fish..
Åh, två av tre finns absolut nånstans i samlingen - och åker genast upp på listan!
Vet inte vad De utvalda är dock... En snabb googling påminde mig dock om att sätta Grosse Pointe Blank på listan i alla fall!
imdb.com är en guldgruva annars
Funkar svenska titlar där?
Tycker dock den blivit rörig och ful på senare tiden, pyttelite info gömd bakom en massa nonsens. Sluta förstöra bra sidor, jäkla ungdomar!
"Mindre aktiv" för dig = normal hög aktivitet? Jag vill att du ska vara med! Den här leken blir sannolikt min sista före typ påsk!Nu tycker jag ni är jobbiga...
Om jag är med, kommer ni att lyncha mig direkt för att jag är mycket mindre aktiv eftersom jag ser på film hela tiden?
"Mindre aktiv" för dig = normal hög aktivitet? Jag vill att du ska vara med! Den här leken blir sannolikt min sista före typ påsk!