Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha... Var är den jäkla leken nu då @Paddington ?!

Fry-About-To-Hit-100-Cups-Of-Coffee-On-Futurama-Gif.gif
Jag kommer att dra igång leken i morgon vid 14 tiden, med första DL på söndag kl 22.00. Fram till att jag lägger upp leken går det fortfarande att anmäla sig :)

Faaast, jag skulle ju kunna lägga upp leken redan nu och vänta med att lotta ut rollerna förstås..... :p

Faaast, jag skulle ju kunna lägga upp leken redan nu och vänta med att lotta ut rollerna förstås..... :p
Om jag nu mot all förmodan skulle överleva så länge och leken håller på så den 6 januari kommer jag att vara helt borta... Jag är utsedd till tävlingsledare på futsalcup, om man känner mig så skulle man se ut så här: O_o:nailbiting::rofl: Jag är urusel på sport i allmänhet och fotboll i synnerhet... Men när ingen annan förälder tänker ställa upp så var jag tvungen... :D

Om jag nu mot all förmodan skulle överleva så länge och leken håller på så den 6 januari kommer jag att vara helt borta... Jag är utsedd till tävlingsledare på futsalcup, om man känner mig så skulle man se ut så här: O_o:nailbiting::rofl: Jag är urusel på sport i allmänhet och fotboll i synnerhet... Men när ingen annan förälder tänker ställa upp så var jag tvungen... :D

Just det! Lyssna på Snurret! Bäst att starta genast!

Jag är med men förvarnar om att jag ska försöka att inte vara så aktiv. Givetvis röstar jag och skriver teorier men jag kommer inte orka/hinna gå igenom så många spelare per dag utan tar upp det jag reagerar mest på.

Och just det, blir det nån roll som kan omvandla med så är den som ens tänker tanken på att omvandla mig fortsättningsvis bybo i mina lekar, mitt första käkval när jag är ulv och när du är ond ska jag jaga skiten ur dig :devil:

Fast vad ska vara "godkänd" anledning till frånvaro i tredje leken då? Stänga av folk oavsett orsak? Om vi är oense, ska vi har röstning om nån ska få vara med eller inte? :down: Nä, det är sjukt otrevligt. Vi kan tjata, påminna, vädja, kicka.
Du gör det så komplicerat. Jag tycker bara det ska vara en ände på hur många lekar man anmäler sig till och inte engagerar sig i. Det är sjukt otrevligt att anmäla sig gång på gång och sedan strunta i leken. Det är helt normalt att efter några gånger säga. Visst du får vara med men är du inte aktiv denna gången så får du ta en paus. Som giltlig anledning är att be om uräkt efteråt. Ogilltlig inte göra något typ utan bara dyka upp igen..

Uteblir man flera gånger på raken trots anmälning som nu har skett så funkar det uppenbarligen inte att spela för personen just nu.

Du gör det så komplicerat. Jag tycker bara det ska vara en ände på hur många lekar man anmäler sig till och inte engagerar sig i. Det är sjukt otrevligt att anmäla sig gång på gång och sedan strunta i leken. Det är helt normalt att efter några gånger säga. Visst du får vara med men är du inte aktiv denna gången så får du ta en paus. Som giltlig anledning är att be om uräkt efteråt. Ogilltlig inte göra något typ utan bara dyka upp igen..

Uteblir man flera gånger på raken trots anmälning som nu har skett så funkar det uppenbarligen inte att spela för personen just nu.

Fast ha folk att be om ursäkt? :crazy:

Visst är det tråkigt när folk inte är så aktiva, men jag tycker det här låter som en i sin tur tråkig grundinställning till lekarna och spelare...

Tack, men jag har just trätt ut ur min gestaltning av Björn Ranelid i annan VL, vars upplösning jag följt i kväll efter att ha blivit ulvamat tidigare. Herrrrregud! Så nu måste jag hämta mig innan jag orkar ge mig på något nytt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V