Tidigast söndag @Myrten ☺Är lekstart planerad asap eller tidigast söndag @Paddington?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tidigast söndag @Myrten ☺Är lekstart planerad asap eller tidigast söndag @Paddington?
Det beror på när du skriver upp dig!Är lekstart planerad asap eller tidigast söndag @Paddington?
Jag avstår. Mitt pendlar-liv är inte kompatibelt med ulvspel. Om det ligger i anslutning till en helg är det möjligt. Men det är svårt att hinna med i veckorna.Det beror på när du skriver upp dig!
Jag avstår. Mitt pendlar-liv är inte kompatibelt med ulvspel. Om det ligger i anslutning till en helg är det möjligt. Men det är svårt att hinna med i veckorna.
Så klart du är sugenNär hade du tänkt ha DL-tider i så fall @Paddington? Är eventuellt sugen.
Haha, jag hann åka mellan två lekar jag! Planera bättre!@LenaH Ja nu när tävlingssäsongen är slut så måste man ju åka på semester åker inte förrän nästa söndag men har alldeles för mycket att göra denna vecka för att hinna leka
Idag slutade jag faktiskt 15 eftersom det var halvdag
Hur lyckas ni ens vara vakna vid den tiden?! Jag sover som en stock dånattDL vid 07.30
Det är väl bara er stackars LL som behöver vara vaken vid bägge - ni övriga har ju förmånen att kunna avlägga era röster/val vid andra tiden
Jag skulle snarast fråga mig om jag vågar röka igen om jag fick den effekten . Vad rökte du egentligen?Halloween tema alltså. Jag stod ute på jobb idag och rökte och fick se två utklädda barn över gatan, jag blev lite skraj av deras masker. Hur ska jag våga vara med på en halloween-lek
Jag har mer problem med 22... Jag brukar ha hunnit borsta tänderna och gjort mig klar för att kunna lägga mig direkt efter! 7:30 har jag varit vaken en timme och är relativt pigg!Hur lyckas ni ens vara vakna vid den tiden?! Jag sover som en stock då
Hur lyckas ni ens vara vakna vid den tiden?! Jag sover som en stock då