Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur är det med @Jfrelin ? Tävlingssäsongen är slut och det där med banken... Det vet väl alla att bankpersonal inte jobbar så hårt och slutar kl 15 varje dag? :angel:

Dessutom vore det ju smidigt med ännu en som vi vet på förhand att den är ond, eller hur @Snurrfian och @FiaM ? :angel:

@LenaH Ja nu när tävlingssäsongen är slut så måste man ju åka på semester :p åker inte förrän nästa söndag men har alldeles för mycket att göra denna vecka för att hinna leka :(
Idag slutade jag faktiskt 15 eftersom det var halvdag :p

Halloween tema alltså. Jag stod ute på jobb idag och rökte och fick se två utklädda barn över gatan, jag blev lite skraj av deras masker. Hur ska jag våga vara med på en halloween-lek :nailbiting:

Hur lyckas ni ens vara vakna vid den tiden?! Jag sover som en stock då :p
:D Jag har mer problem med 22... Jag brukar ha hunnit borsta tänderna och gjort mig klar för att kunna lägga mig direkt efter! :D 7:30 har jag varit vaken en timme och är relativt pigg! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar