Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Idahoe med hjälp av Niyama ! :D

1. Matmissbrukaren
2. Lilltess
3. LenaH
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Matmissbrukaren
2. Lilltess
3. LenaH
4. cirkus
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

• Gilla
Reactions: MM

1. Matmissbrukaren
2. Lilltess
3. LenaH
4. cirkus
5. Lobelia
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Läste en gammal lek med @Myrten som LL idag, gud vilka roliga uppdateringar, nästan så man längtar tills det händer igen. Dock tror jag att @Idahoe kommer att göra ett fantastiskt jobb som LL. Vill ha några roliga twistade roller :d

Alltså det har varit SÅ många lekar med roliga uppdateringar.
Jag minns Matmissbrukarens smurfar med stor glädje. . Sen hade @LindgrenV en lek med teckningar som var alldeles fantastisk. Och Kalle Anka leken där undertecknad var nästan odödlig. Med MM som Kalle....jag minns hur han sprang in på Ostrombaren och sen var han historia. Och Nationaldagsgaloppen som jag samtidigt bevistade IRL och fick nästan paroxsmer att ställa mig upp i publikum och skråla åt alla med hattar

Ingen press här inte... ;)
Jag ska nog göra så gott jag kan, men det ÄR min första gång så be gentle with me;)

Alltså det har varit SÅ många lekar med roliga uppdateringar.
Jag minns Matmissbrukarens smurfar med stor glädje. . Sen hade @LindgrenV en lek med teckningar som var alldeles fantastisk.

Det finns många oförglömliga lekar, förutom de du räknat upp kommer jag ihåg flera av @Mammas lekar bland annat den om Rosas konditor, eller min allra första lek "Kackel i Hönsgården" @Niyama hade någon som jag nu glömt temat för osv :)

jag har för mig att det var du, jag var god spion - blev käkad/lynchad och sedan återupplivades jag av blodgivaren. Myrten, Niyama och BSF var med i leken och GA också tror jag. Så jag är nästan säker på att det var du som skrev något om att jag hade "en snäll förälder som sett till att jag fick komma tillbaka" el ngt sånt ;)

Förresten så bara måste jag säga att det är ju inte temat/statusuppdateringarna som gör leken - de är ju deltagarna som är de viktiga :)

Sedan är det lättare i efterhand att referera till lekar som haft ett tema "kommer du ihåg i "xxx"-leken, där spelade den och den fantastiskt eller ngt annat som hände". Det är ju lite svårare att säga så om en temalös-lek, men de kan vara lika roliga att spela också, även om jag gillar att ha ett tema som inramning :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2