Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har jag inte möjlighet att leka på ett tag, åker på tjänsteresa till UK i morgon hela veckan och sedan åker jag till Budapest på minisemester veckan efter.Jag ser inte ditt namn på listan @Paddis
Alltså det har varit SÅ många lekar med roliga uppdateringar.
Jag minns Matmissbrukarens smurfar med stor glädje. . Sen hade @LindgrenV en lek med teckningar som var alldeles fantastisk. Och Kalle Anka leken där undertecknad var nästan odödlig. Med MM som Kalle....jag minns hur han sprang in på Ostrombaren och sen var han historia. Och Nationaldagsgaloppen som jag samtidigt bevistade IRL och fick nästan paroxsmer att ställa mig upp i publikum och skråla åt alla med hattar
En byxlös anka i sjömanskostym kan ju inte göra annat än succé på Blue Oyster Bar – då spelar det ingen roll om man är enda arvinge till världens rikaste anka….
Vaa! Jag gjorde dig ju till arvinge till ett antal fantasilioner!Det var inte speciellt snällt
Uttergurkorna@LindgrenV s Dundertunna
Som jag var. Som strödde glitter över alla och stoppade ett käk.
Vaa! Jag gjorde dig ju till arvinge till ett antal fantasilioner!
Alltså inte för att göra er besvikna, men denna gång blir det nog inte nåt tema... Har ett på lut men det får vänta tills jag blivit lite mer varm i kläderna
Hoppas folk vill vara med ändå
Alltså inte för att göra er besvikna, men denna gång blir det nog inte nåt tema... Har ett på lut men det får vänta tills jag blivit lite mer varm i kläderna
Hoppas folk vill vara med ändå
Härligt @Matmissbrukaren Någon gång skall jag leka utan att korrigera mina ord, så det alltid blir vad autocorrect föreslår.
Lite som när @Monstermom lekte i symboler.