Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det har varit SÅ många lekar med roliga uppdateringar.
Jag minns Matmissbrukarens smurfar med stor glädje. . Sen hade @LindgrenV en lek med teckningar som var alldeles fantastisk. Och Kalle Anka leken där undertecknad var nästan odödlig. Med MM som Kalle....jag minns hur han sprang in på Ostrombaren och sen var han historia. Och Nationaldagsgaloppen som jag samtidigt bevistade IRL och fick nästan paroxsmer att ställa mig upp i publikum och skråla åt alla med hattar

Ja fy vad det var synd om Kalle i den leken :crazy: :D

@LindgrenV s Dundertunna :love:
Som jag var. Som strödde glitter över alla och stoppade ett käk.

Åh, den leken minns jag! Var nog min första. Jag var Tjatte.

Eller var uttergurkorna innan? Eller kanske Pelle Svanslös?

Tycker lekar överlag är roliga, men visst blir det extra skoj med ett tema. Har ett eget på lut någon gång framöver. ;)

Alltså inte för att göra er besvikna, men denna gång blir det nog inte nåt tema... Har ett på lut men det får vänta tills jag blivit lite mer varm i kläderna ;)

Hoppas folk vill vara med ändå :)

Alltså inte för att göra er besvikna, men denna gång blir det nog inte nåt tema... Har ett på lut men det får vänta tills jag blivit lite mer varm i kläderna ;)

Hoppas folk vill vara med ändå :)

Behöver absolut inte vara ett tema :)
Spelet är lika roligt ändå, fastän det är ett litet plus med galna uppdateringar :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar