Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startar gärna asap för nästa helg åker jag till thailand!
Fast jag lär åka ut direkt så vad oroar jag mig för?? :cool: :p

Jag skulle snarast fråga mig om jag vågar röka igen om jag fick den effekten ;). Vad rökte du egentligen?

Vet inte riktigt, jag tog vad jag fick tag på ;) Nä skämt å sido, jag vill ju inte att ni ska tro att jag går runt och är hög.. Fast det kanske är bra att skylla på om man beter sig lite konstigt i en varukvslek..:idea:

LL: Paddington
1. Idahoe
2. cirkus
3. Snurrfian (OBS extremt god tills vidare)
4. Bumpo
5. LenaH
6. Koppen
7. Lobelia
8. Lilltess
9. Shaggy (OBS! extremt ont om tid tisdagar)
10. FiaM (OBS! God till motsatsen bevisats!)
11. Matmissbrukaren
12. Mammas
13.
14.
15.
16.

Och jag meddelar redan nu då eftersom leken kommer igång strax att min aktivitet inte lär ligga på topp idag. Är på utställning med min hund och det tar ett par timmar till.

Om någon mer erfaren kan tänka sig att hjälpa till så kan jag tänka mig att prova på rollen som LL för första gången :nailbiting:, även om uppdateringarna kommer verka bleka i jämförelse med @Paddington s alster...:)

Någon som känner sig manad? :D

Edit: Kanske vår snyggast/mest skrämmande utklädda @LenaH ? :)

Om någon mer erfaren kan tänka sig att hjälpa till så kan jag tänka mig att prova på rollen som LL för första gången :nailbiting:, även om uppdateringarna kommer verka bleka i jämförelse med @Paddington s alster...:)

Någon som känner sig manad? :D

Edit: Kanske vår snyggast/mest skrämmande utklädda @LenaH ? :)

Jag kan om ingen annan som är duktig på roliga uppdateringar vill :p

Kanske någon som inte har tid för leken men som har tid att vara LL. @Myrten ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 151
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2