Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@FiaM ? Jag lovar att inte utgå från att du är ulv?
LL: Paddington
1. Idahoe
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Bumpo
5. LenaH
6. Koppen
7. Lobelia
8. Lilltess
9. Shaggy (OBS! extremt ont om tid tisdagar)
10. @FiaM (OBS! God till motsatsen bevisats!)
11.
12.
13.
14.
Haha, det hjälper ju inte att godförklara dig för du snurrar ju dit dig ändå!Men jag då? Varför är det ingen som vill godförklara stackars mig? Inte ens min moderatorkollega...
Jag lovar att godförklara dig (ända tills jag själv hamnar i knipa )Men jag då? Varför är det ingen som vill godförklara stackars mig? Inte ens min moderatorkollega...
Jag godförklarar alla som så önskar, men bara före leken.@Snurrfian och @FiaM - jag lovar att godförklara er så länge jag har ngt att vinna på det
Jag är alltid god. Sådeså!@Snurrfian och @FiaM - jag lovar att godförklara er så länge jag har ngt att vinna på det
Ska bli spännande att se, jag trodde att du skulle bara lekledare för den här leken... Innebär det att du garanterar att vi vinner?@Snurrfian och @FiaM - jag lovar att godförklara er så länge jag har ngt att vinna på det
@Snurrfian och @FiaM - jag lovar att godförklara er så länge jag har ngt att vinna på det
Ska bli spännande att se, jag trodde att du skulle bara lekledare för den här leken... Innebär det att du garanterar att vi vinner?
Ah en till Stalker, @Hjärtat kom igen.