Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, vet inte om jag kan skriva upp mig eller inte. Beror på hur snabbt det droppar in folk. Är upptagen varenda sekund både lördag och söndag.
Men leken borde väl rimligtvis inte starta förens nästa vecka?

Åh, vet inte om jag kan skriva upp mig eller inte. Beror på hur snabbt det droppar in folk. Är upptagen varenda sekund både lördag och söndag.
Men leken borde väl rimligtvis inte starta förens nästa vecka?

Jag tror att allra tidigast söndag med första DL måndag, innan dess kommer den inte igång om vi inte får in ett gäng massanmälningar från ett antal leksugna nu ;)

LL: Paddington
1. Idahoe
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Bumpo
5. LenaH
6. Koppen
7. Lobelia
8. @Lilltess
9. Shaggy (OBS! extremt ont om tid tisdagar)
10.
11.
12.
13.
14.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024