Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Morrar lite och är sugen men tror inte det är någon bra idé. Kanske om det ser ut att bli en liten lek för då kanske jag klarar av det.

Jag tror inte det blir så många fler. Dom flesta verkar ha mycket att göra för tillfället, så anmäl dig :)
Kanske att någon mer hoppar på i sista stund men under 15 deltagare är ju en hyfsat liten lek.

Men tjata ;)
Vill flagga för mycket bristande aktivitet på tisdag. Förhoppningsvis hinner jag rösta kan dock inte garantera det och än mindre att jag hinner skriva någon teori. Hoppas det är ok
Matmissbrukaren

1. Koppen
2. Paddington
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Idahoe
6. Bumpo
7. glömmerallt (ni får räkna med att aktiviteten kan vara lite svajig)
8. FiaM
9. Lillgrådis
10. Sasse
11. @LenaH
12. Shaggy
13.
14.
15.

Vilket passar bäst för dom flesta. DagDL imorgon 21.30 eller 22.00?

NattDL blir först på morgonen efter. Runt 08.15 när ungarna är ivägskickade till skolan.

Åh, hade gärna varit med men nu är jag också en av dom som vet hur det känns när man inte har någon fritid!

Ha det så roligt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024