Snurrfian
Moderator
Nu har du väl återhämtat dig så du kan vara med och leka igen!Denna leken kommer jag bara att läsa vid sidan om. Mitt hjärta klarar inte av två på raken haha fan vad svårt att vara ny alltså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har du väl återhämtat dig så du kan vara med och leka igen!Denna leken kommer jag bara att läsa vid sidan om. Mitt hjärta klarar inte av två på raken haha fan vad svårt att vara ny alltså
Du glömde att anmäla dig!Putt...
Får bli en annan gång, men tack för att du kallade på mig!Och var det inte @Koltrast som också aviserade intresse?
Vet att @Mammas jobbar, så hon kanske har tid Själv hoppar jag
Du har ju blivit lynchad tidigt de senaste lekarna, så kan gå!Om leken är slut före fredag så kan jag. Liiite tight, men med tillräckligt många DL/dag borde det gå?
Du har ju blivit lynchad tidigt de senaste lekarna, så kan gå!
Du glömde att anmäla dig!
Ropar lite på några andra - @Monstermom har ditt internät börjat älska dig igen? @Jeffery nu är det väl dags? @Lillgrådis - det var evigheter sen! @Shaggy det vore väl kul?
Kom vi inte överens om att du skulle lynchas först av alla?Alltså @Paddington jag kan inte vara aktiv efter fredag, tror inte att det är en bra idé.
Kom vi inte överens om att du skulle lynchas först av alla?