Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det blir vilket av alternativen? Jag tänker att dag-DL runt 16-18 och natt-DL 21 eller dag-DL 21 och natt-DL nån gång under dagen efter verkar lämpligt. Mig spelar det inte så stor roll, annat än att jag önskar lång tid mellan för då blir det ju inte heller lika viktigt vilken tid det är.
Kl
Jag får nog svårt att vara med öht, så ni kan gärna stryka mig (sitter på mobilen så orkar inte leta lista och göra själv). Men behöver du bolla eller någon som rar någon uppdatering ga så är det bara att pma.
I så fall kanske jag kan varna om att jag eventuellt missar lördagen helt och hållet? Jag skulle iofs kunna rösta fredag kväll (efter uppdateringarna), förutsatt att jag kommer ihåg det.
Jag tycker det är en helt okej idé faktiskt. Men jag hade gärna sett lite tidigare NattDL's än 22.00 eftersom jag kan komma att behöva rösta efter uppdateringarna, speciellt nu under helgen.
Jag röstar på första alternativet om jag ska hinna rösta överhuvudtaget. Nu på helgen. Efter helgen spelar det mindre roll (förutsatt att jag inte har jobb).
Ja, är sugen men med plugg, jobb, barn, träning och allt annat i livet samtidigt som sömnproblem känns krav på mer att göra och tider att passa lite sådär. men som sagt, bollhjälp och någon dl om det behövs är inga problem
I övrigt känner jag mig lite förvirrad över när du kan rösta, stämmer nedanstående?
Om dagdeadline är på eftermiddagen och nattdeadline på kvällen så behöver du ha nattdeadline senast runt 21-21.30 för att hinna rösta efter den? Och du röstar på det här alternativet förutsatt att tiderna fungerar för dig?
Om dag deadline är på kvällen och natt deadline följande dag, vilka tider fungerar då? hinner du tex, rösta före 21?
Jag tänker spontant spionrad, eller något med rösterna, att en persons röst inte ska räknas dagen efter typ?
Jag blev nog själv lite förvirrad tror jag
Om DagDL är på eftermiddagen och NattDL på kvällen, så ser jag helst att NattDL är runt 21, för att jag ska orka/ha tid att teoria samt rösta. Jag tror inte att jag kan (orkar/hinner) rösta om NattDL är mycket senare.
Vad gäller det andra alternativet så fick jag för mig att DagDL skulle vara vid 17-18. Då hade jag nog inte hunnit rösta om NattDL "dagen innan" varit satt på fm, sas. Men om du har DagDL kring 21 så tror jag inte att det är några problem.
Detta gäller alltså endast under helgen. Efter kan jag troligen närsom.
Var det här mer begripligt?
Gillar den onda siaren som variant till den onda spionen
Gillar också idén med ond siare. Trollkarlen gillar jag inte. Borgmästaren då?
Kanske nån mer som får info, nu är det väl bara siaren och spionen? Ryker siaren första dagen ser läget lite tråkigt ut för goda.
Jag tänker spontant spionrad, eller något med rösterna, att en persons röst inte ska räknas dagen efter typ?
Att ulvarna får en spionrad tycker jag är kul.
(Eller tja, när jag är god tycker jag inte att det är så himla kul. )