Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag funderade på brevbären, gillar rollen men kom fram till att det kanske inte vore så smart i en dubbelnickslek, en person som brevbären känner extra samhörighet med kan råka få en hel del post tror jag;)

Annars brukar pakten ofta innehålla förmågor som redan finns så just det ser jag inte som ett problem.
Fast då kan man ju enkelt förbjuda brevbäraren att skicka post till sin själsfrände.

Jag förstår inte vad du pratar om :p

Å andra sidan tyckte jag det var rätt bra att få reda på att du hade en god roll i leken häromveckan. Men ja, jag håller med dig om att det är orättvist överlag.

Ja jag gillade också bokstavsinformationen i den leken, men man brukar sällan klaga när man är den som får informationen:p

Ni som har dubbelnick, skicka in namnet på dubbelnicket via pm från era vanliga nick senast onsdag 12.00, Det är också deadline för anmälan till leken, men kommer ni på strax efter att ni vill vara med så pröva att skicka ett pm jag kanske kan knöla in er.

Jag funderade på brevbären, gillar rollen men kom fram till att det kanske inte vore så smart i en dubbelnickslek, en person som brevbären känner extra samhörighet med kan råka få en hel del post tror jag;)

Annars brukar pakten ofta innehålla förmågor som redan finns så just det ser jag inte som ett problem.

Jag menade givetvis att om en med dubbelnick får rollen så får den inte skicka till sig själv :D

LL: glömmerallt

1. Vira Dubbla
2. Myrten Dubbla
3. Niyama Dubbla
4. Sasse (ett nick)
5. Paddington Dubbla
6. Karamelldrottningen Dubbla
7. Hedinn (ett nick)
8. lillgrådis? ett nick?
9.
10.
11.

1. Vira Dubbla
2. Myrten Dubbla
3. Niyama Dubbla
4. Sasse (ett nick)
5. Paddington Dubbla
7. Hedinn (ett nick)
8. lillgrådis (ett nick)

Jag måste ändra till ett nick, för jag hinner inte fixa ett dubbelnick. Har sovit borta inatt, så jag skriver från telefonen. Ska till jobbet NU och kommer inte hem förrän ikväll.

Nu har jag 2 frågor som det kanske finns svar på tidigare.
1. När tänkte du starta och när är första dl (jag vet att svaret finns men hittar inte i alla diskussioner)
2. Ungefär vilka tider tänker du lägga dl?

Leken skulle startas idag om jag inte minns fel, med första DL på fredag. DL-tiderna får GA svara på själv dock.

1. Vira Dubbla
2. Myrten
3. Niyama Dubbla
4. Sasse (ett nick)
5. Paddington Dubbla
7. Hedinn (ett nick)
8. lillgrådis (ett nick)
9. Bumpo ett nick

Jag måste ändra till ett nick, för jag hinner inte fixa ett dubbelnick. Har sovit borta inatt, så jag skriver från telefonen. Ska till jobbet NU och kommer inte hem förrän ikväll.

Om problemet bara är att du inte hunnit skapa ett dubbelnick kanske LL kan göra det?

Nu har jag 2 frågor som det kanske finns svar på tidigare.
1. När tänkte du starta och när är första dl (jag vet att svaret finns men hittar inte i alla diskussioner)
2. Ungefär vilka tider tänker du lägga dl?

Första Deadline är fredag kväll, preliminär tid 20.00

Jag har haft lite data krångel så jag är lite efter med planerandet så har inte beslutat hur deadlinetiderna blir sedan. Jag ska gå tillbaka i den här tråden och kolla vad folk hade för önskemål om tider.

Jag kommer starta upp leken någon gång i kväll så om någon vill lägga till eller dra ifrån deltagande fram till dess så är det helt okej. Jag lottar inga roller förrän då.

Om problemet bara är att du inte hunnit skapa ett dubbelnick kanske LL kan göra det?

Eller så kan Myrten fixa det själv ikväll om det nu bara var skapandet som var problemet, Jag kan avvakta till dess med lottningen av rollerna.

Tilägg: Skoj att du också hänger på bumpo

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info