Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

raderat, för att datorn inte fattade att jag loggade ut :P

Loggade in för att kolla om jag kom ihåg lösenordet och sen vart det att jag skrev med det nicket :banghead: :p

Men behöver ni ett nick till så får ni använda det :) kan pm.a LL med lösenordet.. om ni kan tänka er att lotta dubblenicken vill säga, för annars är det ju kört när jag gjorde bort mig :p

Knapp

Tänkte bara upplysa alla om att Myrten nu tack vare en räddande ängel nu har ett dubbelnick. :)

Tillägg, inte det ovan alltså men som jag redan sagt på pm så tackar jag för erbjudandet

Senast ändrad:

Annars tyckte jag Myrten kunde ta det ovan, en okänd Myrten som får härja fritt känns :nailbiting:

Var är leken? :D

Jag kommer förresten bli hemma imorgon, så DL då funkar för mig men det kanske var andra som inte heller kunde?

Haha! Själv hoppas jag få ta del av ett "okänt" nick som teoriar i tio-tolv inlägg om dagen på vardera sju-åtta stycken med analyser... hmmmm.... veeeem kan det vaaaaara? :D

(alltså inget ont i detta alls, utan tvärtom full respekt åt sånt teoriande och engagemang! :bow:)

puttar upp tråden

Passar också på att fråga om det är någon som inte är med i nuvarande lek som är intresserade av att hoppa in? Jag skulle behöva ersätta en deltagare. Finns det intresse så skicka ett pm till mig. Du bör ha deltagit i någon lek förut annars kommer det bli mycket, mycket förvirrande för dig att hoppa in med tanke på hur just den är leken är uppbyggd.

Puttar upp anmälningslistan till nästa lek.

Vanlig lek (efter dubbelnicksleken):

LL: Niyama

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Vanlig lek (efter dubbelnicksleken):

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4. glömmerallt
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag lånar nuvarande LLs efterlysning. Tänke bara be om uraäkt för att jag bara försvann. Men det hände en del i mitt liv som krävt all min uppmärksamhet. Men det är inget allvarligt. Jag är bara överhopad av verkligheten just nu.

Fråga till Niyama

Tänkte du starta leken när du fått tillräckligt med deltagare eller har du någon särskild plan för när den startar och vad är den i så fall?

Tillräckligt med deltagare och när det passar dom flesta. Är det flera som kan ett visst startdatum så anpassar jag mig efter det.

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4. glömmerallt
5. Bumpo
6.
7.
8.
9.
10.

Jag har bestämt att jag har satt verkligen på halt ett tag nu.

1. Lillelorden
2. karamelldrottningen
3. Hedinn
4. glömmerallt
5. Bumpo
6. Shaggy
7.
8.
9.
10.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info