Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. LindgrenV
10. Gravinda
11. Unka
12. Killaloe

Kul! Kan starta om några timmar. Det blir temalöst, hoppas att alla är ok med det?

Unka - det är bara att fråga mig på fb om du undrar något :)

Jag såg att Niya och några till hade skrivit lite. Om du skulle glömma att skriva KL och svarar på någons inlägg kommer ingen att hänga dig (eller ja, jag ska kanske inte lova något eftersom det trots allt är en varulvslek ;)), det brukar ju gå att lsa ut rätt väl om det är ett specifikt svar till någon eller generellt. Vad som kan vara bra att tänka på är att det i övre högra hörnet av varje inlägg står vilket inlägg varje inlägg svarar på. I ditt inlägg (#1142) står det "Svar på Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd av Niyama". Klickar du på länken som "Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd" består av kommer du till det inlägg du svarat på. Så om någon i leken svarat utan att citera men det tydligt är ett svar på något kan du klicka på den länken för att komma till det inlägg det svarar på. Hänger du med?

Sedan är det som sagt rätt smidigt att söka på inlägg i tråden av en användare, det gick ju Niyama igenom. Det hade du koll på va? Samma sak med citatsvar och Knapplån. Och ingen fara - skulle du bli ulv brukar de flesta ha kontakt utanför buke ändå - alla har ju en mail, FB eller msn. :)

Kul att du är med! :D

Jag får väl se till att fråga på ett ordentligt sätt. Men det ska väl gå...

Men hur gör ni med OT-inlägg? Hur markeras de?

Niyama - Meddla min roll via FB tack, hittar ju inte så bra här.

Det brukar märkas vilka inlägg som är OT och vilka som inte är det. Om inte annat är det alltid okej att fråga.

Kl
Jag har fortfarande inte fått mitt nya modem men jag kommer göra mitt bästa från mobilen. Sen ska jag till älskade särbon imorgon hans modem funkar. :p

Undrar hur jag ska tolka att du hellre spelar ulvspel än umgås m din särbo :angel:

Eftersom särbon ska flytta sin maskin och husvagnen får jag några timmar över. Sedan kan man ju alltid slökolla i soffan och så. Sen, hur mycket kan man kramas utan att det blir trist? :p

Plus att särbon kan ju alltid ge bumpo en fotmassage samtidigt som hon leker? ;)

Visste att det fanns en anledning till varför jag nu börjar sakna att ha ett förhållande - Fotmassage!!! :love:

Jaaa! Mysigt värre. Gärna i kombination med massage i svanken och runt skuldrorna. :love:

Kl
Jag har fortfarande inte fått mitt nya modem men jag kommer göra mitt bästa från mobilen. Sen ska jag till älskade särbon imorgon hans modem funkar. :p

bumpo, har du testat att använda mobilen som modem? Det är väldigt smidigt. I min mobil (Nokia N9) har jag en speciell app. Klickar på den, sedan kollar jag trådlösa anslutningar som är tillgängliga på datorn och väljer Nokia någonting. Funkar jättebra. Funktionen finns även på iPhone, Android och Windows Phone. På svenska heter det surfpunkt.

bumpo, har du testat att använda mobilen som modem? Det är väldigt smidigt. I min mobil (Nokia N9) har jag en speciell app. Klickar på den, sedan kollar jag trådlösa anslutningar som är tillgängliga på datorn och väljer Nokia någonting. Funkar jättebra. Funktionen finns även på iPhone, Android och Windows Phone. På svenska heter det surfpunkt.

Jupp jag har testat, helt teknikokunnig är jag inte, men mitt operativsystem är för gammalt påstår såväl telefonen som datorn. Men planen är nytt os så snart som möjligt.

Tack för tipset.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 363
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar