Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Mammas

1. Niyama
2. Mumorsan
3. Hedinn (som lovar att hon ska läsa reglerna fem gånger om och fråga Mammas om allt)
4. Bumpo
5. Pegasus63 (Med förbehåll om dålig aktivitet fom söndag och 3 veckor framåt)
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10. Blacksmihtfarm
11. Killaloe
12.
13.
14.
15.

Jaaa, BSF är med igen - då vill jag också vara med! :D

Ja, nu är det ju många som verkar vilja vara med, så jag kanske kör igång snart?

När vill alla ha lekstart? Ikväll? ;)

Jag jobbar dock inte de närmaste fem dagarna, så DL-tiderna kan vara lite varierande, men det kanske inte gör något? Jag lovar att berätta för er när de är. :angel: ;)

Ja, nu :D

Tja, det är väl en fördel om deltagarna vet när DL är?;)

Kan förvarna om att jag inte kommer vara uppe så sent på kvällarna, ca 21-21:30... Men lovar att ha röstat innan dess.

Såklart! :D Även om jag kör igång ikväll kommer det ta minst någon timme innan jag drar igång, har noll koll på vad jag ska ha med för roller eller ens tema. :)

1. Niyama
2. Mumorsan
3. Hedinn (som lovar att hon ska läsa reglerna fem gånger om och fråga Mammas om allt)
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10. Blacksmihtfarm
11. Killaloe
12. Con
13.
14.
15.

Vill ni ha med några speciella roller är det bara att hojta till. :)

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10. Blacksmihtfarm
11. Killaloe
12. Con
13. Breaktown
14.
15.
16.
17.
18.

Senast ändrad:

Jag blir lite sugen bara för att det är du som är LL, du brukar ha helt galna lekar. ;)

Undrar dock vilka DL-tider du tror kommer hållas? Om det kommer variera, så ungefär?

Jag har en fundering! Om man har nån specialroll som kan få reda på saker eller så, och inte kan närvara vid DL och natt, får man då skicka ett första- och ett andrahandsval, ifall första personen skulle röstas ut vid DL? Eller är chansen liksom försvunnen om man måste välja nån att t.ex sia tidigt och den personen röstas ut?

Det kommer att vara på kvällen, mellan 20 och 22 lär de ligga. Fredag ska jag dock ut, så om ingen död kan hjälpa till då kan den bli väldigt sen, är det ok med alla? Då slår jag ihop dag-DL och natt-DL på fredag, alla andra dagar kommer de att vara åtskilda. :)

Nej, om personen röstas ut är det helt ok att göra så. Dock kommer det inte gälla om personen dör under natten, men för dagen går det bara bra. :)

Jag chansar på att jag har ledigt veckan ut då :p

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10. Blacksmihtfarm
11. Killaloe
12. Con
13. Breaktown
14. Sasse
15.
16.
17.
18.

Okej, bra. :) Att det inte gäller till natten förstår jag (titta, vissa grejer fattar jag!) eftersom det är för sent då, oavsett.

Finns det inte en roll som är ond men som sias som god? Det känns som en bra roll att ha med efter den senaste leken :angel: :D

Hoppsan, hade visst redan frågat. Bra start. :angel:

Sasse, är det inte du som har något dokument med snuskigt många roller i? Lägg upp! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar