Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Nu blev jag sugen på att vara LL! :D

LL: Mammas

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Niyama
2. Mumorsan
3. Hedinn (som lovar att hon ska läsa reglerna fem gånger om och fråga Mammas om allt)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Niyama
2. Mumorsan
3. Hedinn (som lovar att hon ska läsa reglerna fem gånger om och fråga Mammas om allt)
4. Bumpo
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
5. Pegasus63 (Med förbehåll om dålig aktivitet fom söndag och 3 veckor framåt)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Kommer leken igång innan helgen flaggar jag för låg aktivitet fredag eftermiddag och hela lördagen och delar av söndagen.

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Jag känner mig egentligen tveksam till om jag borde, men nu när nr 7 var ledigt så...:angel:

Flaggar dock för att jag skall göra ett försök att spamma tråden liiiiite mindre. Så ni inte tror att jag är ond bara för det - om jag nu lyckas uppfylla denna min vision.:D

Förresten, jag tycker det vore roligt att ha en lek med hintar. Men då tänker jag inte på att man berättar sin roll rent ut, utan mer sofistikerade hintar som gör att spelarna i viss mån kan kommunicera i texten. Tycker det skulle lägga till ytterligare en dimension till det hela.

Ex - om man får ett paket av brevbäraren och vill meddela att det kommit fram så börjar man dravla om att man varit på posten och därefter går direkt på att diskutera deltagarna varpå man "råkar" börja med den man siat/förhäxat/tänker rösta på. Det var ett lite uppenbart exempel, men ni förstår säkert tanken.

Det låter jätteskoj men jag vet inte om jag skulle fixa det utan att göra bort mig totalt. Men testa kan man ju alltid göra. :-P

Måste du krångla till det för mig nu när jag äntligen fått grepp om det hela? :mad: ;)

Jo, jag förstår (faktiskt!) och säger inte emot, det kan säkert vara roligt. :)

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Har en period med lite mindre husrenoverande framför mig nu :D

Jag tänkte inte att det skulle vara tvång, bara tillåtet...

Jag tycker att det verkar skoj och hade gärna varit med i en sån lek men som sagt, min förmåga behöver inte vara den bästa på den typen av spel. :p Men jag vill testa och se hur det kan vara.

Hej hej! Jag är gärna med och leker här någon gång, men jag vågar inte anmäla mig till den här leken för jag har inte så mycket tid den närmsta veckan om det snart blir spelstart.

Mitt användarnamn från AoH var upptaget här så jag valde ett annat på samma tema. Fick ju dessutom höra att det var lite för aptitretande för ulvarna ... ;-)

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Nu var det bra längesedan sist!
Har varit sugen de senaste lekarna, men inte haft tid. Nu tror jag att jag ka hinna med i alla fall.

När börjar vi??:bump::bump:

1. Niyama
2. Mumorsan
4. Bumpo
6. Paddington
7. Myrten
8. TeamLundVer
9. LindgrenV
10. Blacksmihtfarm
11.
12.
13.
14.
15.

EDIT
Är visst fler som vill vara med (och postar samtidigt...)

Förresten, jag tycker det vore roligt att ha en lek med hintar. Men då tänker jag inte på att man berättar sin roll rent ut, utan mer sofistikerade hintar som gör att spelarna i viss mån kan kommunicera i texten. Tycker det skulle lägga till ytterligare en dimension till det hela.

Ex - om man får ett paket av brevbäraren och vill meddela att det kommit fram så börjar man dravla om att man varit på posten och därefter går direkt på att diskutera deltagarna varpå man "råkar" börja med den man siat/förhäxat/tänker rösta på. Det var ett lite uppenbart exempel, men ni förstår säkert tanken.

Låter spännande...:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar