Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9.
10. Gravinda

Meeen...Trodde inte att jag skulle iväg när jag anmälde mig igår, men som det ser ut nu är jag borta över helgen och inte hemma förän typ tisdag..Så om det kör igång innan dess måste jag avvakta till nästa spel. :(

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. LindgrenV
10. Gravinda

Kul lv! Jag var på väg att pma, men kände mig så tjatig så jag lät bli. ;)

När blir start... måste fundera lite, ska ev. spela på annat ställe också...:devil::eek:
(Finns det bara de smilys som är till höger?)

Jag kan köra igång när som, men helst ett par deltagare till. Vill ni ha start ikväll så funkar det.

Hur går det Unka, ändrat dig? Du kommer in i hur forat funkar! :)

Glöm inte heller att det är helt ok att ragga folk till forumet för lekarnas skull - irl-folk ni känner alltså! :D

Jag har PMat Addan, Con, Breaktown, zass och Araminta, men PMa fler om ni kommer på några som kanske vill vara med. Vore kul om vi blev några fler. :)

Jag hade gärna varit med, men jag ska bort i helgen och har inte tid då. Om första DL är tidigast tisdag kan jag vara med, inte annars.

Äh, du får fråga oss om råd sedan när du sitter med skolarbetet. Islam är intressant! :D

Addan - trist! Får starta en ny lek nästa vecka då, Snuzz hade samma problem med helgen. :)

Niyama (och nu höll jag på att skriva Niya :rofl:), även om det inte är några fler som hoppar på tycker jag vi kör igång ändå, roligare med en liten lek än ingen alls. :)

Hur går det Unka, ändrat dig? Du kommer in i hur forat funkar! :)

Glöm inte heller att det är helt ok att ragga folk till forumet för lekarnas skull - irl-folk ni känner alltså! :D

OM jag får lov att fråga dig om forat på fb så kan jag tänka mig...:angel:
Eller kanske bättre att fråga Niyama...

Jag såg att Reykur var inne och skrev på S, hon kanske är sugen på att börja leka igen :D och hur är det med Lenis den här leken?

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. LindgrenV
10. Gravinda
11. Unka (OM ni lovar att inte utse mig till ulv bara för att jag har problem med forumet...)

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. LindgrenV
10. Gravinda
11. Unka
12. Killaloe

(Men bara om ni är snälla mot mig, för jag ska ju egentligen inte vara med :angel: )

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. LindgrenV
10. Gravinda
11. Unka
12. Killaloe

Kul! Kan starta om några timmar. Det blir temalöst, hoppas att alla är ok med det?

Unka - det är bara att fråga mig på fb om du undrar något :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar