Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

LL: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. bumpo
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

LL: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. bumpo
7.
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Hur går det? Är det inga fler som vill vara med? Addan? Monster? Fick ni mersmak?

Vilka fler var med i förra leken? :)

Haha, har inte du fullt upp med en lek redan? :D Iofs brukar det ju ta lite tid att få ihop folk här.

Ja, precis, så ska den dra igång, 24 h till dl, brukar inte dra igång förrän dag två. :p tänkte att om jag puffar nu kanske den drar igång till helgen, det vore perfa! :D

Jag tycker hundfolket ska komma hit och leka, deras forum är ju såå jobbigt!

Vad vill ni ha med för roller förresten?

Hittade Nakor och kopierar in svaret så jag lätt hittar det igen:

Har Nakor varit uppe än? God roll. Enda specialförmågan att gen är odödlig i lynch och i nattkäk. Brukar kombineras med en ond självmordsbombare som är den enda som kan döda Nakor.

Låter frustrerande.

Insåg också att vi hållit till på S i snart ett år :eek: tyckte vi just diskuterade om vi skulle flytta hit eller ej.

Jag har definitivt fått mersmak men ska bort i helgen så jag avvaktar och ser när det närmar sig start! Är första DL efter tisdag nästa vecka skulle jag kunna vara med! :)

Man kan ju ändra lite i rollbeskrivningennav Nakor också, om man tycker den är för frustrerande :D

Jag tänker typ att även en demon kan omvända Nakor när demonen lynchas, om det är så att Nakor är stört omöjlig för självmordsbombaren att pricka in?

Så fort alla försökt lyncha nakor blir det uppenbart. Gäller bara att självmordsbombaren ska överleva så länge. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV