Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag tycker hundfolket ska komma hit och leka, deras forum är ju såå jobbigt!

Vad vill ni ha med för roller förresten?

Gud hör bön! Hundfolk på ingång. Det är ungefär 48537 år sen jag spelade på Buke så det kan onekligen bli spännande... :D

LL: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. Snuzzle
10.
11.
12.
13.
14.
15.

gud hör bön! Hundfolk på ingång. Det är ungefär 48537 år sen jag spelade på buke så det kan onekligen bli spännande... :d

ll: Niyama

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. Snuzzle
10. Gravinda
11.
12.
13.
14.
15.

1000000100000

Gud hör bön! Hundfolk på ingång. Det är ungefär 48537 år sen jag spelade på Buke så det kan onekligen bli spännande... :D

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. Snuzzle
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Nja, vet inte, är inte så bra och det tog mig ca 10 min att komma på hur fn jag svarar här, försökte förbrilt med rutan längst ner, men kunde ju inte skriva något. Känns som ett krabbigt fora detta...

Nja, vet inte, är inte så bra och det tog mig ca 10 min att komma på hur fn jag svarar här, försökte förbrilt med rutan längst ner, men kunde ju inte skriva något. Känns som ett krabbigt fora detta...

Det här forumet är ju mycket smidigare, bara man lär sig!

1. Pois
2. Hedinn
3. Mammas
4. Lillelorden
5. Paddington
6. Bumpo
7. Myrten
8. Mumorsan
9. Snuzzle
10. Gravinda

På vilket sätt då? Jag måste ju fortfarande ha två flikar uppe om jag ska skriva.

Du kan citatsvara på flera inlägg genom att trycka på den grå knappen bredvid "Citat-svar" och sen trycka på "Citat-svar" på det sista inlägget du vill svara på. Sen kan man, om man går till Senior så man ser tråden och hur många som svarat, klicka på antalet och få upp en lista på vilka som skrivit i tråden. Efter 15 sekunder kan man klicka på ett namn så får man upp alla inlägg som den personen skrivit i tråden (denna funktion bråkar dock lite ibland). Jättesmidigt när man ska gå igenom en viss person.

Sen är ju platsen där texten är lite bredare här, mer läsvänligt och inte lika mycket scrollande.

På vilket sätt då? Jag måste ju fortfarande ha två flikar uppe om jag ska skriva.

Och just det: När man har citerat ett inlägg så blir det en länk till det inlägget så man kan klicka på gröna pilen i citatet. Dessutom ser man ju vems inlägg man svarar på även utan att man citerar, och man kan klicka på den länken för att komma till den personens inlägg. Underlättar också.

Sen kan man, om man går till Senior så man ser tråden och hur många som svarat, klicka på antalet och få upp en lista på vilka som skrivit i tråden. Efter 15 sekunder kan man klicka på ett namn så får man upp alla inlägg som den personen skrivit i tråden (denna funktion bråkar dock lite ibland). Jättesmidigt när man ska gå igenom en viss person.

:bow::bow::bow:

Hade ingen aning om detta, oj oj oj vad det kommer att förenkla att slippa scrolla igenom hela tråden och leta inläggen. Tack tack tack!

För att kunna svara med rutan längst ner trycker du på snabbsvar i det inlägg du vill svara på. Väldigt smidigt.

Jättesmidigt!

Undrar hur många ggr jag suttit och svurit över att jag gått igenom tråden för att någonstans i mitten ha glömt bort vems inlägg jag försökte följa..... Inte undra på att det kunde ta timmar för mig att få iväg mina inlägg ibland :crazy:

Och om jag inte vill svara någon särskild? Just nu måste jag trycka på "Svara på detta". Söker efter en "posta inlägg" knapp men finner ingen. Nä, jag är bara turist.

Under rutan man får upp om man väljer snabbsvar finns "Posta snabbsvar". Den är direkt under rutan du skriver i. Eller missförstår jag din fråga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar