Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Lården: Ja, men jag tror inte du skulle tycka det vore roligt. Bara en tråd där vi snackar en massa skit, men det är inget för dig tror jag.

Nej, fy för den lede! Massa babbel helt utan substans. Låter som något jag skulle rynka på min eminenta näsa åt.

Paddington: Tack! :)

*kl*

Finns fortfarande möjlighet för fler att anmäla sig, som sagt så drar jag inte igång leken förrän på tisdag :D

Wiii lek på gång!!!

Jag flaggar redan nu för låg aktivitet på fredag förmiddag. Känns inte som ulvlek o h psykiatriprov är så bra att pyssla med samtidigt.

Wiii lek på gång!!!

Jag flaggar redan nu för låg aktivitet på fredag förmiddag. Känns inte som ulvlek o h psykiatriprov är så bra att pyssla med samtidigt.

Hur tänkte du nu?! Ulvlekrn om något är väl ett enda stort psykologiprov?! ;)

LL: Paddington

1. Mammas
2. Bumpo
3. Poisonous
4. Lenis
5. Killaloe
6. Niyama
7. Con
8. Mumorsan
9. Breaktown
10. LindgrenV
11. Lillelorden
12. Addicted
13. Myrten
14.
15.

Eftersom jag faktiskt är HEMMA och ska vara det ett tag så borde jag kunna vara med utan att strula till det för mig.

Hahaha du har så rätt. Jag tvekar aldrig så mycket på min mentala hälsa som när jag ulvleker. :D

Undra om jag kan få Jason att se det. :rofl:

Psykologi med Jason? :eek:

250px-Jasonf.jpg

Hahah, du hade nog lärt dig massor! Hur länge du hade haft nytta av vetskaperna är väl diskutabelt dock. ;) :D

Vid slakt av ulvar känns det som att han har några bra tips att komma med. Eller kanske hur man lurar någon att tro att man är snäll och söt och rar. :angel: :idea:

Hahaha, ja men frågan är väl hur länge du överlever hans umgänge? :p

Sorry, strular till det igen. Men orkar inte riktigt just nu.

LL: Paddington

1. Mammas
2. Bumpo
3. Poisonous
4. Lenis
5. Killaloe
6. Niyama
7. Con
8. Mumorsan
9. Breaktown
10.
11. Lillelorden
12. Addicted
13. Myrten
14.
15.

Määh, va f... Ska jag överleva också? Nu blev det mycket att ta in känner jag. :-P

Hahaha, ja iaf jag tycker att det vore väldigt trevligt om du överlever dina kurser. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar