Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag tänkte börja fila på berättelsen, men den lär komma upp rätt snart. Sista chansen att anmäla sig nu! :)

Jag står över den här gången. Med 5 minuters datortid per dygn är det inte så lätt att ulvspela. Hoppas det blir en omgång till sen :)

Vågar du inte skriva det i lektråden eller? Ifall Mammas skulle ge dig en ond, bråd död menar jag? ;)

Vad dåliga ni har blivit på att låsa trådarna förresten. Skärpning hörrni! ;)

Jag hade inte trianglat senaste leken eftersom jag la upp sammanfattningen och tänkte att någon kanske ville kommentera det :p

Då drar jag igång en anmälningstråd för oss som blivit oskyldigt lynchade :angel: och andra sugna spelare såkart. Har en (förhoppningsvis) bra idé till scenario och som LL torde jag inte kunna bli ulvförklarad pga min otålighet :p

LL: TeamLundVer

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Koppen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Jag vill vara med!

1. Koppen
2. Niyama
3. Lillelorden
4. Bumpo
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

1. Koppen
2. Niyama
3. Lillelorden
4. Bumpo
5. Hedinn
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Jag vill vara med, men har tenta på tisdag så ingen chans att kunna leka innan dess tyvärr. Men jag håller utkik, startar ni tidigast tisdag så kan jag nog hänga på! :)

Jag kan tyvärr inte, är ledig över helgen och åker iväg helgen efter. Sedan behöver mitt ego sig en paus efter LL-failet sist. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar