Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Tar bort Mumorsan från listan eftersom hon inte kunde vara med än. Kan försöka få till rollerna så att Memmis får välja om hon vill vara med.

LL: zassoo

1. dramatik
2. Bumpo, som hoppas att hon för överleva första dygnet.
3. Cherie
4. Vira - om lekstart ej är mellan 22/8 och 3/9
5. MikaTela
6. Niyama
7. Sasse (om leken startar senast lördag 25/8)
8. _CorpseBride_
9. Breaktown (om vi startar snart)
10. Memmis22
11. Gravinda
12. Mammas
13. glömmerallt
14.

Nu blev listan rätt va?

Angående DL så tänkte jag typ 21:00 för Dag-DL, funkar?

Om någon kommer på att den vill vara med efter att den dragit igång funkar det såklart också. :)

GA: Precis, det är ju så ROLIGT! :D

Det beror på om du är skrockfull eller inte. Är du inte det kan ju någon få ha nummer 13. :angel: ;)

Det låter bra! :)

Alla: Jag börjar fixa med leken nu, lekstart någon gång ikväll och första DL imorgon måndag 21:00 :)

zass: Ändrade du i listan? För visst hade du ingen 13 först? :confused:

Om inte kanske jag inte borde vara med om jag är såhär rörig redan innan leken startat! :rofl:

Edit: Såg ditt svar nu, puh! :p

Ja, tänker jag inte som dig i nästa lek kan det ju vara en indikation på att vi inte är på samma sida ;)

Hehe jag fattade först inte vad du pratade om när du började babbla om skrockfullhet :p

Förresten, jag vill ha en rolig roll! :angel: Och jag vill vinna! Så är jag god så kan du köra med en ensam ulv som får äta varannan natt och tre siare, och blir jag ond kan du köra med typ hälften onda. Deal? ;) :D

Vad nu, ska du komma med en massa krav också! :mad: Bara för det får du bli bybo som bara får rösta var tredje dag ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30