Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Då gör jag en lista på en gång, jag är gärna LL om ingen annan hemskt gärna vill :p

LL: zassoo

1. dramatik
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

]Då gör jag en lista på en gång, jag är gärna LL om ingen annan hemskt gärna vill :p

1. dramatik
2. Bumpo, som hoppas att hon för överleva första dygnet.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Då gör jag en lista på en gång, jag är gärna LL om ingen annan hemskt gärna vill :p

1. dramatik
3. Cherie
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag hoppas jag hinner vara med då bara, kommer vara sjuk hektisk period i mitt liv med flytt (utan någonstans att flytta), nytt plugg, massa jobb o.s.v. Men annars stryker jag mig bara :)

1. dramatik
3. Cherie
4. Vira - om lekstart ej är mellan 22/8 och 3/9
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. dramatik
3. Cherie
5. MikaTela
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. dramatik
3. Cherie
5. MikaTela
6. Niyama
7.
8.
9.
10.
11.
12.

1. dramatik
3. Cherie
5. MikaTela
6. Niyama
7. Sasse (om leken startar senast lördag 25/8)
8.
9.
10.
11.
12.

1. dramatik
3. Cherie
5. MikaTela
6. Niyama
8. Mumorsan (Om leken startar tidigast 3/9)
9.
10.
11.
12.

kl

Jaha här var det olika bud om när ni kan leka :p Vira, är det bara lekstarten som inte får vara mellan de datumen?
Jag kan starta när som helst, vill dock helst ha minst 10 deltagare innan vi kör igång. :)

För övrigt har jag inte bestämt mig för om jag ska köra på något tema eller inte, vad tycker ni?

För er som funderar på att anmäla er, det kommer vara hintförbud och inga jätteknepiga specialroller. Dock ska jag försöka köra utan bybor.

För övrigt har jag inte bestämt mig för om jag ska köra på något tema eller inte, vad tycker ni?

Tycker du ska göra som du själv vill. Har du tid och lust med ett tema - kör. Annars tycker iaf inte jag att det är särskilt viktigt.

Nej det är lite så jag känner också, ska man ha tema så bör man ju köra all in med välskrivna uppdateringar osv. För min del skulle det gå lika bra med temalöst, så jag kör nog på det. :)

1. dramatik
3. Cherie
5. MikaTela
6. Niyama
8. Mumorsan (Om leken startar tidigast 3/9)
9. _CorpseBride_
10.
11.
12.

:D

Ja, innan sommaren iaf.:p Har haft lite mycket annat med studier, separation och hunden min som gick bort. Men nu har jag sommarlov mellan studierna så vad passar bättre då än varulvslek?:angel::D

Hur många måste man vara som minst när man börjar leken? Är sååå sugen på att spela nuuuu! :p Vill börja innan skolan sätter igång också... Puttar upp tråden så fler hittar hit.

Ett bra tips är att ragga deltgre genom att berätta om hur förträffliga lekarna är. :D Du har säkert vänner och bekanta som skulle uppskatta en lek? ;)

Ett bra tips är att ragga deltgre genom att berätta om hur förträffliga lekarna är. :D Du har säkert vänner och bekanta som skulle uppskatta en lek? ;)

Jag har misslyckats totalt med det. Så fort jag nämner ulvlekar suckar folk :confused: och när jag bara ska "kolla en grej på datorn lite snabbt" blir det suck och "är det dom där lekarna nu igen?" :confused:

Ja, jag tror jag håller lite tyst om dessa lekar. Sambon bara skakade på huvudet när jag berättade (var så frustrerad när jag blev lynchad i förra leken, så var tvungen att "prata ut" hos någon) :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 037
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 510
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar