Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Haha, men du behöver inte ha kvar alla PM, för det skriver du ner i dokumentet. :p Dessutom är det smidigare att ha all info inför natten i ett dokument, då behöver du inte dubbelkolla ulvarnas, ängelns och allas PM för att dubbelkolla att du gör rätt, då är det bara att kolla i dokumentet! :D

Problemet är ju att jag inte skriver ned det. Men hittills tror jag jag har kommit ihåg rätt när jag sammanfattat :idea:

Min ambition är att göra det, men jag glömmer alltid :o Och min inkorg är alltid full så jag brukar inte heller ha kvar alla pm som skickats = i slutet när jag ska sammanfatta leken får jag fundera lite :D

Jag brukar vara ordentlig dom första speldygnen och flitigt skriva ner specialarnas val, sen blir det lite si och så med den saken. Men det brukar lösa sig. :D

Jag gör alltså detta i ett dokument precis som Mammas nämner

Det är tio minuter kvar på fotbollsmatchen sambon ligger och tittar på... Inget hopp om att leken är klar tills dess va? :p Jag kommer bli tvingad i säng efter matchens slut, misstänker jag :p

Va? Här anstränger jag mig som sjutton genom att ställa upp som avskräckande exempel, är det tacken?? :mad: ;) :D

Förresten...

Var är min roll? :cool:

:p

Jodå, när rollerna är lottade skriver jag ned allas roller i word. Men tja... sen blir det inte så mycket mer skrivet. En lek kraschade min dator också, så kom inte åt rollistan och hade raderat pm:en som skickats ut :cool:

Fråga honom nu vad han skulle tycka om du försökte få honom i säng precis just i detta ögonblick. När han sedan vill ha med dig i säng om tio minuter förklarar du att det är samma sak som att stänga av matchen i 85:e minuten! :D

Jag råkade skicka en roll till en person som inte ens var med en gång, jag var helt säker på att det var rätt person :angel:

Jag har varit tvungen att lotta om rollerna för att jag kom på den helt briljanta iden att skicka pm till flera bybor samtidigt(60 sekunders regeln är ju lite jobbig då), Kanske därför jag undviker bybor nu:angel:

Men jag är inte ensam om det, jag har också fått ett sådant pm som bybo! :D

Ni är helt underbara! Väntar också på min roll. Vill ni vara vänliga och inte lyncha/käka mig första dygnet denna leken?

kl

Jaha här var det olika bud om när ni kan leka :p Vira, är det bara lekstarten som inte får vara mellan de datumen?
Jag kan starta när som helst, vill dock helst ha minst 10 deltagare innan vi kör igång. :)

Ja bara lekstarten, har räknat med god marginal för att leken ska hinna ta slut till när jag inte kan vara inne. Så jag är definitivt med nu! :bump:

Ni är helt underbara! Väntar också på min roll. Vill ni vara vänliga och inte lyncha/käka mig första dygnet denna leken?

Hmmmmm... Kan det vara så att bumpo försöker manipulera oss här? Kanske har hon redan fått sin roll som ulv och försöker finna sympatier nu.....

;) ;)

LL: zassoo

1. dramatik
2. Bumpo, som hoppas att hon för överleva första dygnet.
3. Cherie
4. Vira - om lekstart ej är mellan 22/8 och 3/9
5. MikaTela
6. Niyama
7. Sasse (om leken startar senast lördag 25/8)
8. Mumorsan (Om leken startar tidigast 3/9)
9. _CorpseBride_
10. Breaktown (om vi startar snart)
11. Memmis22
12.

Scchhh, vi bara startar utan att säga något - då kan hon inte mostå ;)

:eek::eek::eek::eek:

Hmmmmm... Kan det vara så att bumpo försöker manipulera oss här? Kanske har hon redan fått sin roll som ulv och försöker finna sympatier nu.....

;) ;)

Men inte skulle väl jag? :D Men för att vara nybörjare, tre lekar var av den första hamnade mitt i ett uppslitande familjedrama, såtycker jag att ni varit elaka mot mig. :angel:

Poängen med leken är inte att vara snäll.... Det är att blåsa alla och att vinna! :devil: :angel: ;)

(Nej, men skämt åsido hoppas jag att du får vara kvar längre i den här leken, är trist att åka tidigt, speciellt när det sker flera gånger på varann. :))

Det där måste vara ett "Ja" va? ;)

På buke betyder det kanske det ;) Och jag vågar inte ta bort mig, anmälan är ju bindande :p

Men ja, jag jobbar tisd, ons och torsdag natt.. och så får ni ha överseende med att jag inte lekt på sjuuuukt länge?! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 046
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 522
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 343
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 518
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar