Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

kl

För er otåliga så är leken strax klar, roller kommer efter att jag har startat den. :)

Jag överskuggar nog din ringrostiga framtoning, jag är ju helt ny och verkar tydligt resonera märkligt :D

Jamen jag har inte lekt så mycket att jag hann bli bra på det och nu dessutom typ 1 års uppehåll, så vi är nog på samma plan ;)

Poängen med leken är inte att vara snäll.... Det är att blåsa alla och att vinna! :devil: :angel: ;)

(Nej, men skämt åsido hoppas jag att du får vara kvar längre i den här leken, är trist att åka tidigt, speciellt när det sker flera gånger på varann. :))

Det där med att blåsa alla äe jag helt med på. :p men vill ju leka massor. Fniss, ulvlekarna är verkligen min tekopp. :d

På buke betyder det kanske det ;) Och jag vågar inte ta bort mig, anmälan är ju bindande :p

Men ja, jag jobbar tisd, ons och torsdag natt.. och så får ni ha överseende med att jag inte lekt på sjuuuukt länge?! :eek:

Jobba natt, är det en hint om att du har specialroll? ;)

Kul att du är tillbaka. :)

Jag tycker det är värre med alla pm. Jag gillar specialroller och jag vill gärna att de ska ha aktiva uppgifter. Det blir mycket pm:cool: Sen måste man ju också lägga till att alla ovana har frågor för att det är roller de inte är vana vid plus att rutinerade spelare vill veta exakt hur någon roll funkar i just den här leken

Jag ska spamma dig nästa gång du är LL ;)

Förresten, fyra sidor att gå igenom sen jag skrev upp Memmis :p

Ursprungligen postat av Sasse
LL: zassoo

1. dramatik
2. Bumpo, som hoppas att hon för överleva första dygnet.
3. Cherie
4. Vira - om lekstart ej är mellan 22/8 och 3/9
5. MikaTela
6. Niyama
7. Sasse (om leken startar senast lördag 25/8)
8. Mumorsan (Om leken startar tidigast 3/9)
9. _CorpseBride_
10. Breaktown (om vi startar snart)
11. Memmis22
12.Pegasus63 (när alla är snälla och inte gnäller)

Buhuuhuu glömde ju mig nu när ni är snälla och inte bråkar. snörvel snyft buhuuuuhuuuhuuuu:rofl:

*kl*

Vill inte skriva i lektråden nu när jag är död, men jag funderar på situationen där. Det är väl 5 onda och 4 goda kvar. Onda vinner inte förrän ulvarna är fler än de goda, men utan borgmästare måste ju saken vara klar ändå? För fåret lär ju inte rösta på en ulv?

Äsch, var inget. Svaret dök upp i tråden: jag hade glömt byfånen.

Senast ändrad:

Men eftersom ängeln är död slutar det väl ändå på samma sätt?

Om ond åker imorgon står det 4-4 och sen käkas god = 4-3

Så enda chansen är väl ändå att ulvarna käkar fåret? Vilket ju inte lär ske för det lär väl bli tydligt i morgondagens röstning om inte annat.

Bombaren finns ju kvar, så åker den i käkning och tar med sig en ulv så blir det ju en ulv kort?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 046
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 522
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 343
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 518
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar