Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Men hallå, hur gick det här till?:rofl::rofl:

Jag är på hela hela helgen så definitiv lekstart tidigast måndag, första DL (min telefon vill skriva DÖ istf DL) tisdag.

Du verkade ju sugen på att vara LL igen :angel:

De flesta verkar ju vilja ha lekstart först efter helgen, nu måste bara fler skriva upp sig :bump:

LL: Myrten

1. Niyama (ej om lekstart söndag, då jag kommer missa mer eller mindre första dagen igen)
2. Sasse (om leken börjar 3/9 eller senare)
3. glömmerallt
4. Bumpo
5. dramatik
6. zassoo (om leken börjar efter helgen)
7. MikaTela
8. _CorpseBride_
9. Breaktown (om det börjar efter helgen)
10.

Tycker du verkligen att jag behöver det? Stavar ju som om jag redan vore full. :o:rofl:

Nja, tänkte mer jag skulle försöka mig som ful gubbe, har ju utseende för det menar jag om du tittar på avataren. Fast då får jag väl kke ta med choklad och godis istället och en papperspåse över huvet så du inte blir skrämd i förväg:idea:

Nja, tänkte mer jag skulle försöka mig som ful gubbe, har ju utseende för det menar jag om du tittar på avataren. Fast då får jag väl kke ta med choklad och godis istället och en papperspåse över huvet så du inte blir skrämd i förväg:idea:

Åååh, choklad.

*tindrande ögon och charmigt studsande*

Planen är att jag ska ner till normal vikt för mig. Så ingen choklad här inte.

1. Niyama (ej om lekstart söndag, då jag kommer missa mer eller mindre första dagen igen)
3. glömmerallt
4. Bumpo
5. dramatik
7. MikaTela
8. _CorpseBride_
10.

Konstaterar att vi nu befinner oss "efter helgen" och jag är tillbaka hemma i Uppsala efter en sväng till Gotland. Kan alltså starta så fort jag gjort rollista etc, men jag tycker att det är för få spelare än så länge. Nio på listan nu men Sasse kan ju inte vara med denna vecka.

Jag åker på hundutställning i Högbo fredag - söndag. Under dessa dagar kan jag absolut uppdatera leken, men kommer däremot knappast att kunna svara på frågor mm dagtid eftersom jag jobbar (ringsekreterare). Fast det tror jag att ni kan överleva.

Men som sagt - det behövs i alla fall 2 - 3 spelare till innan vi drar igång tycker jag.

3. glömmerallt
4. Bumpo
5. dramatik
7. MikaTela
8. _CorpseBride_
10. Pegasus63 (om det slutar innan 20 sep då jag åker till Scotland:p)

Åååh, choklad.

*tindrande ögon och charmigt studsande*

Planen är att jag ska ner till normal vikt för mig. Så ingen choklad här inte.

Tusan också, va ska man hitta på då?:confused:

:idea:Hästtjej+tycker om djur=kattungar/hundvalp:idea:

Komsi komsi, ska du få titta på kattungarna/hundvalpen jag har här bak i husbilen:d:D:devil:

Du kan få ett par kattungar och nån kaninunge att locka med där bak! ;)

Det var snällt av dig, åker genast ner och hämtar upp dem.

Kanske du kan ge mig några fler tips hur jag ska agera som ful gubbe/gubbsjuk när jag väl är uppe vid den nyblivna "14 åringen" bumpo och ska försöka locka henne :D

Måste ju börja öva nu när det är mindre än ett år till jag fyller 50:eek:

Men hallå eller? leken har väl nte börjat än? Jag börjar nu nästan tro att ni är ulvar ihop som vill köka stackars goda mig. :angel::angel:

nene, inte ulv, bara övar på hur jag ska göra när gubbsjukan sätter in för fullt när jag fyllt 50 nästa år. Ingen orsak till oro här inte:angel::cool::devil:

Det var snällt av dig, åker genast ner och hämtar upp dem.

Kanske du kan ge mig några fler tips hur jag ska agera som ful gubbe/gubbsjuk när jag väl är uppe vid den nyblivna "14 åringen" bumpo och ska försöka locka henne :D

Måste ju börja öva nu när det är mindre än ett år till jag fyller 50:eek:

nene, inte ulv, bara övar på hur jag ska göra när gubbsjukan sätter in för fullt när jag fyllt 50 nästa år. Ingen orsak till oro här inte:angel::cool::devil:

:rofl:

Du är inte klok ju. På ett bra sätt. Du har ju fördelen att jag har en svaghet för äldre män. :angel:

:rofl:

Du är inte klok ju. På ett bra sätt. Du har ju fördelen att jag har en svaghet för äldre män. :angel:

Vem sade något om män eller att vara klok? :-)
Har tillbringat så mycket tid med ungdomarna i ridskolan,så jag är i mångt och mycket en ungdom fast med vissa äldre värderingar och tankar. Var även fast inventarie som ända stjärngosse i Luciatåget med i övrigt 16 tjejer i gamla ridskolan 5 år i följd, på tjejernas begäran.

Fast det var väl kanske mer ett uttryck för att de tyckte om att ha en, i deras ögon "gubbe" i stallet, som både var hästgalen, alltid tillgänglig på ridlektionstid och som de kunde prata med om allt möjligt, när föräldrar, vänner och kuratorer/syster inte var ett alternativ.

Senast ändrad:

Om ni väntar med att starta till söndag/måndag så kan jag hänga på ;)

För mig passar efter helgen bra.

Var det inte då Mumorsan kunde också?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 543
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar