Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Men jag är ju så dålig på att ragga. Jag tror inte att det funkar att shotta whiskey och snubbla ner i någons knä hjälper denna gången. Tyvärr. :angel:

Jag har just raggat, på en ny! Som inte ens är medlem på buke :p

Så vi får se om han svarar (och om han kopplar ihop mig som den som frågade honom :D)

Vad har hänt är allt helt vilande? Nu är det ju höst och brukar vara högsäsong!!

LL: bumpo

1. Niyama
2. Gravinda
3. glömmerallt (pluggar så är inte jätteaktiv)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Då skriver jag upp dig då Gravinda. :)

Jag har inte funderat klart på om jag ska plugga eller inte nästa period, ska jag inte det kanske jag kan vara med också. :)

Yey! Kan vi inte försöka få till en mini/ halvintensiv lek nu kommande vecka? Typ lekstart söndag? som sagt.... jag vill leka NU :p

Då kan inte jag vara aktiv något alls iaf, men ragga på lite folk och se om du kan få ihop tillräckligt. Om folk har att göra på helgen kan det passa med en rätt intensiv lek i veckan istället. :)

Ni kan ju ragga nya deltagare i SS-tråden, de som måste jobba för att komma upp till 1500 inlägg. ;)

För egen del har jag det rätt körigt och orkar inte delta i en lek just nu. Dom senaste gångerna har varit otroligt stressande, det tar bort all leklust för mig. Jag brukar bara sitta och längta till att jag ska dö :p Men lycka till att hitta deltagare, skicka tonvis med PM. Lenis brukar ge sig ;)

1. Niyama
2. Gravinda
4. Myrten
5. Charon
6.
7.
8.
9.
10.

Jag spelade mycket för "längesen", då vi spelade på U.
Nu vore det roligt med lite ulvalek :bump:
Hoppas det är ok fast jag inte hör hemma på S?

1. Niyama
2. Gravinda
4. Myrten
5. Charon
6. Killaloe
7.
8.
9.
10.

Jag vill också vara med!!

Jag kan inte starta leken före söndag eftermiddag. Jag åker bort i morgon tidigt och kommer hem på söndag eftermiddag. Men får ni ihop spelare tills dess så kör vi!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar