Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag kanske borde låtit bli att ge mig själv falska förhoppningar till att börja med. :p

Skit också mammas! Jag tycker det är fantastiskt kul när du leker.

Jag ska skicka lite pm nu tror jag!

Nej vad tråkigt!

Jag som började bli nervös, inte lekt på flera år så kommer vara askass :angel:

LL: bumpo

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Poison
8. LindgrenV
9.
10.

Får stryka mig, har fått lite oväntat mycket att göra så hinner inte.

Jag har skickat till Zassoo, BreakTown, Mumorsan och BlackSmithFarm. Zass var upptagen ich kunde inte just nu.

Jag har skickat till Zassoo, BreakTown, Mumorsan och BlackSmithFarm. Zass var upptagen ich kunde inte just nu.

Kan lika gärna svara här...
Hinner tyvärr inte med någon lek just nu, men hoppas att ni får ihop tillräckligt så att ni kan få en rolig lek :)

Lenis? Araminta har inte varit med på jättelänge. MrChoice kanske någon kan tjata på, som har hennes mail. Vet inte hur ofta hon är på buke? Myrten? Paddington? Nomina? Libra? Vira? .... Egentligen fattar jag inte varför jag går igenom sida för sida i jakt på folk som varit med, när det hade varit lättare att bara klicka fram vilka som skrivit i tråden ... Memmis? CorpseBride? Jfrelin? LindgrenV? hitorine? osv osv. :p

Jorå, jag har gärna med två av Myrten men jag är osäker på vad hon tycker om idén :p

Noterade just att du och jag har varit medlemmar nästan exakt lika länge och skrivit nästan lika många inlägg. Onödig info.

Om de inte kommer igång snart måste jag också hoppa av. F.r.o.m den 21 kommer jag ha fullt upp

Äch, jag kan väl hoppa på. Jag borde ha lite tid över med bara en medryttarhäst nu så att. Kör på! Vilka andra har PMats?

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Poison
8. LindgrenV
9. Sasse
10.

Äch, jag kan väl hoppa på. Jag borde ha lite tid över med bara en medryttarhäst nu så att. Kör på! Vilka andra har PMats?

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Poison
8. LindgrenV
9. Sasse
10.

Här är de jag pm:at. Om någon har skickat till andra vet jag inte.

Ta med dina leksaker då, så möts vi på EuroStop i Örebro:idea:

Jaså, du är hemma från England? Varför står du inte på listan då? :p

*kl*
Har pm:at Paddington, Libra, Emro, Memmis22 och _CorpseBride_. Hoppas jag inte råkade ta med någon som redan sagt ifrån i tråden :o

Skickade pm till fem till när jag ändå håller på: MrChoice, Shaggy, Jfrelin, TeamLundVer och Glooper.

Om någon blir arg för mitt tjat-pm så skyller jag på Sasse. Det är hon som uppmuntrar till detta :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 363
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar