Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Äch, jag kan väl hoppa på. Jag borde ha lite tid över med bara en medryttarhäst nu så att. Kör på! Vilka andra har PMats?

LL: bumpo

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7.
8. LindgrenV
9. Sasse
10.

Får stryka mig, verkar inte som att leken kommer igång inom en snar framtid :(

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Pegasus63
8. LindgrenV
9. Sasse
10.

Är med om jag är ute ur leken igen innan 28/11:D

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Pegasus63
8. LindgrenV
9. Sasse
10. _CorpseBride_

Kom faktiskt att tänka på att det var ett tag sen och att det hade vart kul med en ulvlek igen igår och som ett trollslag hör Niyama av sig!:D
Jag kan börja när som!

Skickade pm till fem till när jag ändå håller på: MrChoice, Shaggy, Jfrelin, TeamLundVer och Glooper.

Om någon blir arg för mitt tjat-pm så skyller jag på Sasse. Det är hon som uppmuntrar till detta :angel:

Jag önskar att jag hade tid över för det är ju väldigt kul, men då skulle jag behöva fler timmar på dygnet...eller sluta sova. ;) Men förhoppningsvis lättar det på jobbsidan så småningom, och då är jag med!

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Pegasus63
8. LindgrenV
9. Sasse
10. _CorpseBride_
11. Paddington

Ok, jag hoppar på - men varnar redan nu för ganska låg aktivitet och att jag inte kommer att medverka på DL på onsdag (om jag fortfarande är kvar då ;) )

Ja men vad fasiken då... Jag flaggar för lite mindre aktivitet än vanligt och den bör köra igång så snart som möjligt för till helgen kommer det vara lite tjockt. :) Men jag är på! :)

1. Niyama
2. Gravinda
3. Myrten
4. Mulberry
5. Killaloe
6. Monifa
7. Pegasus63
8. LindgrenV
9. Sasse
10. _CorpseBride_
11. Paddington
12. Mammas
13.
14.
15.

Kl

Jag startar leken imorgon. Förhoppningsvis hinner jag på morgonen annars så på eftermiddagen. Nu är ju leken stor nog.

Jag hoppas att ni har överseende med en ny lekledare. Om jag nu skulle tabba mig menar jag. :angel:

Bara du som tjatat på mig. ;)

bump - najs! Gäller det frågor som jag kan svara på även fast jag ska vara med är det bara att fråga om det skulle vara något. :)

Pass upp! Om du ska bolla med Mammas så tänk över vad du säger. Hon är en riktig otäckig för att snappa upp försägelser :mad: :devil:

Det brukar vara en tredjedel eller en fjärdedel ulvar va? Hjärnan beslutade sig för att säga upp sig nyss... ;)

Tredjedel ungefär. På tio deltagare brukar det vara tre onda, på 12 deltagare fyra onda. Men alla behöver ju inte vara ulvar. Och så beror det på vilka goda specialroller som är med.

Jag brukar också fundera över hur lång tid det tar för leken att sluta. Det blir inget spel om de onda vinner bara det tas ut goda i tex två dagar - på två dagar hinner det ofta inte bli något "riktigt" spel imo. Så jag brukar räkna på det också. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar