Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Frågan är ju exakt hur ond man måste vara i verkligheten för att slumpen ska bestämma sig för att ulv är ens sanna natur och alltid göra en till det. :D

Känner du dig träffad? :angel:

Jag tror inte att någon är bara ond utan alla har sina sympatiska och goda drag. Om vi ku ska vara filosofiska så hpr på morgonen.

Japp, det är samma sak med allt i mitt liv. :( Helt plötsligt står jag där på banken i rånarluva med automatvapen - trots att planen när jag gick upp på morgonen bara var att träna och tvätta! :mad: Livet är emot mig!

;)

Japp, det är samma sak med allt i mitt liv. :( Helt plötsligt står jag där på banken i rånarluva med automatvapen - trots att planen när jag gick upp på morgonen bara var att träna och tvätta! :mad: Livet är emot mig!

;)
Stackars dig! Så kan uu livet inte bete sig. Sk jag slå det?

;)

Vadå, alla måste till banken då och då, inte bara du, och att ha självförsvars grejor i handväskan när man tagit ut sin tia är bara naturligt med alla dessa galningar som springer runt på stan:D

Att de på banken, polisen och domaren missförstår situasjonen är ju inte ditt fel:)

Senast ändrad:

Frågan är ju exakt hur ond man måste vara i verkligheten för att slumpen ska bestämma sig för att ulv är ens sanna natur och alltid göra en till det. :D

Jag måste alltså vara jättegod i verkligheten, eftersom jag nästan alltid blir god :idea: Jag får helt enkelt börja bli lite jävligare, i hopp om onda roller :D

Jag tänkte direkt på dig när Mammas skrev så. Du måste vara jättefarlig :D

Ja, knuffa omkull lite pensionärer, vattna gångvägar vid plusgrader, stjäl godis från barn så är nog saken biff? :D

Pega: gäller den ursäkten även om jag inte har konto på banken? ;)

Självklart gäller den, för som den ekonomiskt ansvarsfulla människa du är, går du ju varje vecka runt till alla bankkontor för att jämföra kontovilkår och räntor så du kan få mest möjligt ut av ditt sparande:D:idea::angel:

Men åååh, jag hatar autocorrect ibland! FRYSgrader skrev jag!

Dessutom är det fasligt ont att påpeka missar som jag gör, så du är redan på rätt väg! :idea: ;) :D

*kl*

Lite dåligt drag i den här tråden tycker jag ;)
Anmäler mig i hopp om att fler hakar på.

LL: Mulberry

1. Vira
2. Niyama
3. LindgrenV
4. Bumpo
5.
6. Monfa
7. Con
8. Mumorsa
9. Gravinda (bara blev nr nio och jag är för lat för att ändra)
10.
11.
12.
13. Pegasus63

(Om någon nu undrar vem fan jag är så var jag ofta med och lekte för typ 50 år sen, när trådarna fanns på ÄU...)

Äh, vad fan jag gör ett försök trots katastrofen sist. Med vetenskapen om att iallafall mammas har förlåtit mig(glömt bort att hon ens har spelat med mig) så vågar jag mig på att skriva till mitt namn på anmälningslistan.
Fast jag kommer nog ha en hel del att göra den 14-15 dec

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar