Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag tycker inte du ska hålla på sådär, det är trots allt bara en lek! Om du ska hålla på och visa sura miner bara för att du dödas direkt i inledningsinlägget av LL kan du lika gärna låta bli att vara med! :mad:

:angel: ;) :D

Jag funderar på att vara med... Tror ni vi fått ihop tillräckligt med folk till i slutet av helgen/nästa vecka? :)

Jag kan tänka mig att hänga på om det inte är tillåtet med hintar, i vanlig ordning :angel::D Har för lite tid för att lägga om mitt spelsätt känner jag. Iofs om Mammas är med kommer hon ändå ondförklara mig oavsett vad jag gör så det blir nog bra med det ;)

"Många har skrivit att de hittat hit. Lenis skrev det som nummer tre, misstänkt?" ;)

Jag känner mig påhoppad här och som att du gaddar ihop dig med LL. Typiskt ondskefullt att vara ögontjänare...!

Dessutom ska du vara snäll mot mig, annars vet man aldrig när den vita hunden börja förfölja dig... :angel:

"Mammas misstänker mig på felaktiga grunder för jag vet ju att jag är god, och Killa skriver lite misstankar om mammas utan att rösta.. Låtsasbråk mellan onda? Hmmm.."

"Mammas misstänker mig på felaktiga grunder för jag vet ju att jag är god, och Killa skriver lite misstankar om mammas utan att rösta.. Låtsasbråk mellan onda? Hmmm.."

"Lenis drar konstiga slutsatser om mig, bäst jag röstar på henne innan hon röstar på mig för jag vet ju att jag är god..." :D

'Lenis, Killa och mammas träter med varandra och jag tycker inte om deras godförklaringar av sig själva. De är säkert onda allihop '

Hum, verkar som att det är dags att dra igång leken... igår typ! :p

LL: Paddington

1. Mammas
2. Bumpo
3. LindgrenV
4. Lenis
5. Killaloe
6.
7. Con
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
13.

Sååå, när kör vi? :angel:

Jag saknar några namn på listan, bla MrChoice, Blacksmithfarm, Gravinda och Sasse... Kan vi skriva upp dom och köra på obligatorisk närvaro för alla uppskrivna?! :D

Killa - vem har sagt att ulvlekar är rättvisa ;) :angel:

Lenis - jag ska hålla leken så hint-fri som jag kan :)

Skulle ju kunna dra igång enligt Killas förslag med obligatorisk närvaro, risken är väl bara att det kan bli lite väl många som blir varnade för inaktivitet redan på dag2 och det blir svårt att få igång leken ordentligt ;)

Skämtåsido - lyckas ni ragga ihop några fler namn så kan vi köra igång på lördag med första DL på söndag.

LL: Paddington

1. Mammas
2. Bumpo
3. LindgrenV
4. Lenis
5. Killaloe
6.
7. Con
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
13. Pegasus63

Hum, med tanke på att smileyn direkt efter :cry: var en :D gissar jag att du antingen ljuger eller att din helg är VÄLDIGT kort? ;)

Jag ljuger aldrig..! Min helg hade bara inte börjat ännu... Men nu så, nu ska jag vara ledsen och kränkt i måååånga timmar!!:cry::cry::cry::cry::cry:

Dessutom undrar jag om det är någon hint jag missar här och som jag borde förstå?! :confused:

Dessutom undrar jag om det är någon hint jag missar här och som jag borde förstå?! :confused:

Uppdatering!

Som jag sa i början så försöker jag hålla denna lek så hintfri som möjligt, så den/de som nu hintat kan se sig själva som varnade. Killa får en guldstjärna för att ha uppmärksammat mig på detta :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar