Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Uppdatering!

Som jag sa i början så försöker jag hålla denna lek så hintfri som möjligt, så den/de som nu hintat kan se sig själva som varnade. Killa får en guldstjärna för att ha uppmärksammat mig på detta :angel:

Pegasus röstar på Killa

för att hon skvallrar till tilltänkta LL:eek:

Jag gillar inte alls hur den här tråden har utvecklats, undrar om man kan anmäla det till VO - varulvsleksombudshennen...? :D

Och bara så Mammas inte ska tro att jag är glad: :cry::cry::cry:

Det var ju du som började Killa ;):D

Skulle gärna se något/några namn till på listan innan jag sätter igång leken - el vad säger ni andra?

Gör såhär så blir det tydligt! :)

LL: Paddington

1. Mammas
2. Bumpo
3. LindgrenV
4. Lenis
5. Killaloe
6. zassoo (om vi startar tidigast 27/12)
7. Con
8. Mumorsan
9.
10.
11.
12.
13. Pegasus63

Om vi inte kommer igång innan nyår, måste jag tyvärr stå över.
Läkaren har gett klarsignal att jag får börja jobba igen, och vi vet ju alla vad som händer då, ingen möjlighet att hinna med DL varannan dag när jag är på väg till norge.

Nu ska ni vara snälla mot varandra :) - försök hitta ngn mer som är leksugen så drar jag igång den 27e.

(För info redan nu, men LL tänker vara på nyårsfest så det kommer inte vara ngn DL på nyårsafton utan den blir på nyårsdagen istället...)

Nu ska ni vara snälla mot varandra :) - försök hitta ngn mer som är leksugen så drar jag igång den 27e.

(För info redan nu, men LL tänker vara på nyårsfest så det kommer inte vara ngn DL på nyårsafton utan den blir på nyårsdagen istället...)

:eek::eek::eek: varav detta onormala beteende att låtsas det finns ett liv utanför buke/datorn? Är det måhända någon bekant som berättat skrönan om "hur festligt" det är att umgås utanför datornsvärld på nyårsafton? lol

Det kommer sig av att jag faktiskt HAR skaffat mig ett liv utanför buke :D, å förresten - look whos talking, men var det inte du som igår började snacka om att jobbet skulle kunna inkräkta på ditt deltagande??:cool::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar