Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Hahah, men det där med siffror är ett gissel. Hade en lek när jag var DL där jag på dag tre eller så helt plötsligt inte fick ihop rollerna. Det stämde inte, jag räknade och räknade... Fick skicka till en annan som fick gå igenom och insåg att jag hade räknat med antalet nummer men att en siffra mitt i inte fanns med, så jag hade en roll för mycket än antalet deltagare. Men vad jag slet mitt hår innan han hittade felet! :p Och jag försöker ändå skriva ner precis allt som LL för att inte röra till det. :p

Förresten, jag vill ha en rolig roll! :angel: Och jag vill vinna! Så är jag god så kan du köra med en ensam ulv som får äta varannan natt och tre siare, och blir jag ond kan du köra med typ hälften onda. Deal? ;) :D

Samma här :banana: när jag skrev mitt önskemål om många specialroller tänkte jag "om jag blir ond kommer jag ångra det här" ;)

Och du tror inte alla kommer lista ut min roll då när jag "missar" att rösta två av tre dagar utan att bli kickad? :p

Ja det är en hel del att hålla reda på! Alla pm som ska skickas (apropå det har jag äntligen tömt min pm-korg, har haft den på 96 % full hur länge som helst :p), svara på frågor, uppdateringar och så inte tappa bort sig själv där i röran :D

Vill du spä på det så kasta in att folk kan ärva de roller som dör, då har du ännu fler PM att hålla reda på, skicka och noll koll på vem som har vilken roll. :p

Och jag försöker ändå skriva ner precis allt som LL för att inte röra till det. :p

Min ambition är att göra det, men jag glömmer alltid :o Och min inkorg är alltid full så jag brukar inte heller ha kvar alla pm som skickats = i slutet när jag ska sammanfatta leken får jag fundera lite :D

Nä fy :p

Men hörrni sluta skriva så mycket, jag ska försöka få ihop en lek här nu :angel:

Hahah, men det där med siffror är ett gissel. Hade en lek när jag var DL där jag på dag tre eller så helt plötsligt inte fick ihop rollerna. Det stämde inte, jag räknade och räknade... Fick skicka till en annan som fick gå igenom och insåg att jag hade räknat med antalet nummer men att en siffra mitt i inte fanns med, så jag hade en roll för mycket än antalet deltagare. Men vad jag slet mitt hår innan han hittade felet! :p Och jag försöker ändå skriva ner precis allt som LL för att inte röra till det. :p

Jag tycker det är värre med alla pm. Jag gillar specialroller och jag vill gärna att de ska ha aktiva uppgifter. Det blir mycket pm:cool: Sen måste man ju också lägga till att alla ovana har frågor för att det är roller de inte är vana vid plus att rutinerade spelare vill veta exakt hur någon roll funkar i just den här leken.

Jag trippelkollar ofta att jag skickar till rätt person. :D

Haha, men du behöver inte ha kvar alla PM, för det skriver du ner i dokumentet. :p Dessutom är det smidigare att ha all info inför natten i ett dokument, då behöver du inte dubbelkolla ulvarnas, ängelns och allas PM för att dubbelkolla att du gör rätt, då är det bara att kolla i dokumentet! :D

Meh vaddå, det är inte att vi skriver som hindrar dig från att skapa leken, det är att du läser... Pfft, har du ingen viljestyrka eller? ;) :D :D

Meh vaddå, det är inte att vi skriver som hindrar dig från att skapa leken, det är att du läser... Pfft, har du ingen viljestyrka eller? ;) :D :D

Verkar inte så :angel:

Jag håller faktiskt på med rollerna nu, ska bara slita mig från tråden så att det blir ordentligt gjort :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 043
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 514
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 341
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38