Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för inbjudan men jag får tänka på det en liten stund. Måendet är inte stabilt för tillfället så vet inte om det skulle påverka mitt spelande. Men jag återkommer
Hejsan! Kan man haka på?
(Fast man bara spelat ett par usla gånger för länge sen, och skytt forum/internet som pesten i en halv eviget. Galen, alltså. )
Jag hamnade på något vis på er förra lektråd, tog och läste igenom den lite smått - och hoppsan så käkade ulvarna upp en av sina egna, och sen var jag fast! Första gången jag loggar in på ett forum på snart ett år tror jag, men midvinterblotsleken var ju helt oslagbar!
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.