Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Synd! Men om alla har tid nästa vecka kan jag nog vänta, är det dock en majoritet som inte kan då men kan nu får jag nog ta leken nu i stället :)

Jag vill starta så fort som möjligt! Sen får jag hålla mig borta från lekandet ett tag.

+CaisaLundblad

Hurra & tackitack! :D

(Jag kan när som helst, fast inte på tisdagar - egentligen - så för min del vore det optimalt att börja typ imorgon. :p Fast närsomhelst funkar som sagt också.)

Du kan skriva upp mig på listan :) (skriver från mobilen)

Kan inte lova att jag är lika aktiv som i förra leken för där var jag väldigt aktiv men oaktiv blir jag inte. Måendet skiftar men det gjorde det under förra leken med.
Och för min del kan leken börja när som.

Jag kan tillägga att jag kommer inte vara så aktiv denna lek heller, så slipper ni misstänka mig enbart för att jag är lika oaktiv som förra leken :p

Jag kan både nu och nästa vecka, men jag kommer vara ganska upptagen i helgen så får flagga för väldigt bristande aktivitet på min sida både lördag och söndag om den drar igång den här veckan.

Och jag har väl i princip tid när som, men vet att jag kommer ha ypperligt med tid denna helg, osäkert hur nästa ser ut men helt inaktiv blir jag inte. Men föredrar såklart att spela när jag vet att jag kommer vara hemma och ta det lugnt, dvs börja i veckan. :D

LL: LindgrenV

1: Niyama
2: Habina
3: CaisaLundblad
4: Dramatik
5: Mumorsan
6: Hedinn
7: Myrten
8: cirkus
9: Vira
10: SoffiProppi
11: TeamLundVer
12:Monstermom
13: Matmissbrukaren

Cest la vie - skulle man ta ett datum som passar alla så skulle det aldrig bli några lekar :p

Men nu är vi ju full lista utan Paddan, ska vi satsa på att jag öppnar leken med temat med DL i morgon kväll eller på torsdag, så får fler anmäla sig om de vill tills jag publicerat rollistan? :)

Låter bra tycker jag, vilken dag första DL är går också bra vilket som för min del, beror på om du VILL att fler ska anmäla sig kanske du ska ta det på Torsdag, är du nöjd med antalet så ta det imorgon. ;)

Det får bli på torsdag oavsett, hinner inte skriva klart temat ikväll så lägger upp den imorgon med DL på torsdag ;)

Funkar för mig att börja imorgon!

Monstermom, vad roligt att vi lyckades locka tillbaka dig till ulvspelsvärlden!

Kul för mig att ni lyckades locka in mig, snarare! :D

Men det ska bli kul att spela igen, och nu sitter jag på nålar för att få se temat nån gång! *hint, hint*

Eller hur! Ska bli väldigt spännande att få se vart det bär hän den här gången. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info