Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Får besök av min svägerska hela helgen så jag hinner inte spela förrän till veckan - så drar du igång tidigare så måste jag tyvärr hoppa leken den här gången.
(Jag kan när som helst, fast inte på tisdagar - egentligen - så för min del vore det optimalt att börja typ imorgon. Fast närsomhelst funkar som sagt också.)
Du kan skriva upp mig på listan (skriver från mobilen)
Kan inte lova att jag är lika aktiv som i förra leken för där var jag väldigt aktiv men oaktiv blir jag inte. Måendet skiftar men det gjorde det under förra leken med.
Och för min del kan leken börja när som.
Jag kan både nu och nästa vecka, men jag kommer vara ganska upptagen i helgen så får flagga för väldigt bristande aktivitet på min sida både lördag och söndag om den drar igång den här veckan.
Och jag har väl i princip tid när som, men vet att jag kommer ha ypperligt med tid denna helg, osäkert hur nästa ser ut men helt inaktiv blir jag inte. Men föredrar såklart att spela när jag vet att jag kommer vara hemma och ta det lugnt, dvs börja i veckan.
Men nu är vi ju full lista utan Paddan, ska vi satsa på att jag öppnar leken med temat med DL i morgon kväll eller på torsdag, så får fler anmäla sig om de vill tills jag publicerat rollistan?
Låter bra tycker jag, vilken dag första DL är går också bra vilket som för min del, beror på om du VILL att fler ska anmäla sig kanske du ska ta det på Torsdag, är du nöjd med antalet så ta det imorgon.
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.