Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Nej, jag tror den senaste var min 4:e! Jag ser mig fortfarande som nybörjare. Jag började leka för att träna min hjärna eftersom jag haft en stroke - så tänker jag att den mår bra av denna typen av gymnastik. Det känns bra att nångon tror att jag är rutinerad...
Både i när jag uttrycker mina tankar och hur jag försöker tänka listigt så känner jag mig jättekorkad.
Detta är första leken när jag fattade NÅGONS specialroll. Även om vi diskuterade i lyan så hade jag fattat innan.

Oj! Det hade jag ingen aning om. Vad starkt av dig :).
Jodå, jag brukar ju typ läsa vad du skriver och tänka att "men cirkus brukar ju ha koll, väl?".

Aktuell lista:

LL: Myrten

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. Karamelldrottningen
5. Dramatik
6. Vira
7. Lillelorden
8. Mumorsan
9. glömmerallt
10. bumpo
11. Paddington
12. LindrenV
13. Matmissbrukaren
14. TeamLundVer
15. AskoII
16. Soffiproppi

Jag är också övertalad... :D

Lekstart: torsdag
Första DL: fredag

Knapp

Oj, vi börjar bli många nu! Så kul! Längesedan jag spelade i en så pass stor lek.:bump:

Ja, jättekul!:)

Önskemål på roller får gärna framföras här. Jag har gjort ett preliminärt upplägg, men med så många deltagare finns det plats för ytterligare en eller två specialroller. Så säg till om det är någon speciell ni känner för!

Beträffande deadline för anmälan: det går att anmäla sig till rollerna lottas. Eftersom vi redan är så pass många kommer jag att göra det direkt efter att jag har publicerat leken. Den kommer alltså inte att ligga uppe öppen för nya anmälningar som jag först tänkte.

Jag är nu inne på att ha första DL fredag kl 19 eftersom jag alltså är på middag fredag kväll. Därefter tänker jag mig DL kl 21 och natt-DL kl 11. Om det är någon som känner med sig att de kommer att ha jättesvårt med DL redan 19, säg till! Leken kommer dock att ha legat ute mer än ett dygn vid det tillfället så förhoppningsvis finns det tid för alla att rösta även om det kan bli baserat på lite information. Det är det ju dock ofta DL1.

Nu har jag bestämt mig! Efter att ha smygläst i flera lekar så vill jag också vara med! Kommer garanterat inte lyckas luska ut någonting, men någon behövs väl för att lynchas. ;)

Aktuell lista:

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. Karamelldrottningen
5. Dramatik
6. Vira
7. Lillelorden
8. Mumorsan
9. glömmerallt
10. bumpo
11. Paddington
12. LindrenV
13. Matmissbrukaren
14. TeamLundVer
15. AskoII
16. Soffiproppi
17. Habina

La till Habina på listan och tycker det är jättekul att så många nya börjar leka. Nu hoppas jag bara att de är kvar när jag känner att jag klarar av en lek igen :)

KL.

Blev lockad av ett PM =) Jag anmäler mig

Aktuell lista:

1. cirkus
2. Niyama
3. Hedinn
4. Karamelldrottningen
5. Dramatik
6. Vira
7. Lillelorden
8. Mumorsan
9. glömmerallt
10. bumpo
11. Paddington
12. LindrenV
13. Matmissbrukaren
14. TeamLundVer
15. AskoII
16. Soffiproppi
17. Habina
18. Ottilia

Ja, jättekul!:D

Jag kommer att publicera leken inom kort. Så länge rollistan inte ligger ute går det bra att anmäla sig.

KL

Passar på att påbörja lista nu innan någon annan hinner sno LL-rollen :devil:

Två år sedan jag var LL men har ett kul tema i bakhuvudet som jag vill köra :bump:

Startdatum någon gång efter Myrtens lek avslutats!

LL: LindgrenV

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:

Tack för inbjudan till nu pågående lek, den ser rysligt inbjudande ut på många sätt men min hjärna orkar (+hinner) inte leka för tillfället och 18 (!) deltagare kräver långt mycket mer tid och ork än vad jag har nu om jag skulle grotta ner mig och djupanalysera.

Kul tema, snyggt upplägg och imponerande startfält dock, så jag följer åtminstone gärna vad jag kan från läktaren. :)

Jag lär väl inte kunna låta bli att vara med så...

1: Niyama
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:

Fy! Du får inte locka med roligt tema heller! Nu är jag fast för livet...

1: Niyama
2: Habina
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:

Ja, det finns väl ett antal teman som har återkommit? Spelar väl ingen roll om dom används flera gånger liksom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar