Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Kanske det blir en väldigt konceptuellt avancerad lek den här gången, där vi alla - onda som goda - måste samarbeta för att hitta lekledaren? :p

Jag håller på att dras med i forumdiskussioner jag aldrig tänkt ge mig in i, så nu måste leken starta snart så kliande forumfingrar får något annat att göra! :D

Jag lovar att lägga upp leken ikväll! Den kommer troligtvis upp inom en halvtimme :D

Skriver väl som LindgrenV - bäst att lägga upp en ny lek omgående så att ingen annan snor lekledarrollen ;) :p

Kom på ett tema som jag vill köra och bara för att försöka locka tillbaka mammas till ulvlekarna funderar jag på att ta med Nakor....:D

LL: Paddington

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

1: Caisa Lundblad
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

Jag tyckte Nakor lät som en sjukt rolig och intressant roll, så go for it! :D

Nakor är kul. Om du gillar fantasy så läs Prince of the blood av Raymond E Feist, den finns översatt men vet inte vad den heter då. Där får du lära känna den "riktige" Nakor

Läser mycket fantasy (aldrig översatt), så det ska jag absolut göra! Tack för tipset. :D

Om du gillar fantasy så börja från börja med Magican apprentice. Det är dock först i Prince of the blood som Nakor dyker upp.

Tror vi har de flesta av böckerna hemma, och har säkert läst ett par av dem med, ska gå igenom det! :)

Ja men kör till då:D

2: Dramatik
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

Om du gillar fantasy så börja från börja med Magican apprentice. Det är dock först i Prince of the blood som Nakor dyker upp.

Ja gör det, börja med första och läs sedan de andra 26! Helt underbar serie. Jag läste ut sista i somras, och oj vad jag grät, bara för att det var så bra :love:.

Kom på ett tema som jag vill köra och bara för att försöka locka tillbaka mammas till ulvlekarna funderar jag på att ta med Nakor....:D

Mammas kommer nog fundera på att vara med om du talar om för henne att du kommer ha med Nakor. ;)

Jag börjar bli besatt... :nailbiting:

3: Habina
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

4: Monstermom
5:
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

Trodde inte jag skulle vara sugen på en lek till så snabbt, men jag fick blodad tand! :D

5: Mumorsan
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

5: Hedinn
6:
7:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar