Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Vet inte om ulvleken hjälper på det planet... pojkvännen har varit lagomt road av att jag stirrar på telefonen hela tiden för att läsa nya inlägg, eller pratar om leken i tid och otid. :D :p

För övrigt gillar jag att vara först, så jag är nöjd. :D

Just därför. Det där kanske är det enda sex jag får i år, liksom.

Just därför. Det där kanske är det enda sex jag får i år, liksom.

:laugh: Man får vara glad för det lilla! :rofl:

Upptäckte för övrigt att jag skrivit mitt användarnamn fel! Är ju ett mellanslag mellan Caisa och Lundblad! :eek: Shit, någon kan ju räkna ut vad jag egentligen heter! :eek: :arghh:

LL: Paddington

1: CaisaLundblad
2: Dramatik
3: Habina
4: Monstermom
5: Mumorsan
6: Hedinn
7: Myrten
8: Matmissbrukaren
9: cirkus
10: bumpo
11:
12:
13:
14:

puh, räddad. ;)

Upptäckte för övrigt att jag skrivit mitt användarnamn fel! Är ju ett mellanslag mellan Caisa och Lundblad! :eek: Shit, någon kan ju räkna ut vad jag egentligen heter! :eek: :arghh:

Asså jag orkar inte att jag tyckte att det där var så roligt att jag sprutade Loka ur näsan :arghh::banghead::rofl:

11: LindrenV
12:
13:
14:

Okej nu gäller det att vara snabb så inte tolvan går åt!

12: Karamelldrottningen
13:
14:[/QUOTE]

Okej nu gäller det att vara snabb så inte tolvan går åt!

12: Karamelldrottningen
13:
14:

Tjohoo - det gick fort :D

Skulle kunna dra igång leken i morgon med första DL på torsdag - Vad säger ni om det? Men ser gärna någon/några deltagare till innan jag lottar rollerna :)

Lindgren! Vilken spännande tema på nuvarande leken. Trist att missa när Tolkien är en stor favorit :(. Ska läsa hela den leken sen (har bara läst ca halva nu).

Hoppas att paddington gör en lagom spännande lek och att saker inte känns så förvirrande till å från :p

Förresten, jag kommer inte att kunna ha natt-DL på dagtid på veckodagarna, så vad föredrar ni

alt 1 -> DagDL vid 20 - nattDL vid 22.30?
eller
alt 2 -> DagDL vid 21 - nattDL vid 07.30?

Alternativ två tror jag att jag gillar bäst. Perfekt morgontidsfördriv på bussen. ;)

Första DL på Torsdag fungerar för mig, men varför vänta så länge om du tänkt köra igång den imorgon Tisdag? :eek:

Och ang. tiderna tar jag hellre första alternativet. Men båda går bra för min del.
Får varna redan nu för att jag kanske kommer vara lite off i helgen, avvänjning av fölet på G! (inte som att jag inte kommer vara aktiv, men så ni vet. Om jag är lite mindre aktiv än vanligt.)

Lindgren! Vilken spännande tema på nuvarande leken. Trist att missa när Tolkien är en stor favorit :(. Ska läsa hela den leken sen (har bara läst ca halva nu).

Hoppas att paddington gör en lagom spännande lek och att saker inte känns så förvirrande till å från :p

Eftersom LindgrenV först gav mig idén till mitt tema och sedan snodde det mitt framöver mina ögon, så kommer jag att köra varianten med LOTR-tema :D :p

Nää, då. Jag hoppas att Kallebalik i Ankeborg är lagom spännande..... :sneaky:

Säger som vanligt, jag kan när som så låter dom övriga bestämma :)

Personligen tycker ja på morgonen är bättre än så sent på kvällen :).

OT -hur skriver man smilyn med tumme upp?!?

Up (inom kolon) helt enkelt. :up:

:o var så inne på att det är tisdag idag. Menade så klart jag kan köra igång i morgon å ha första DL på onsdag :D

Tisdagar är svåra för mig, men jag kan komma in sent på tisdag och spela skjortan av alla innan onsdag kväll ändå! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar