Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Tack! Det var verkligen jätteroligt att ha detta tema! :) Skulle nog vilja vara LL om ett litet tag igen, men då ska jag nog busa lite och ha ett tema baserat på min framtida bok :D

Åh, så hade jag aaaaldrig vågat göra. Nästan som att tränga sig i kön. Du är mycket hjälptemodig

Åh, så hade jag aaaaldrig vågat göra. Nästan som att tränga sig i kön. Du är mycket hjälptemodig

Jag är Buke-Robinson. Därför gör jag som jag vill. Ibland.:D

Det här verkar lovande... Nu tycker jag att vi börjar rösta ut de som snott våra nummer!

Just därför. Det där kanske är det enda sex jag får i år, liksom.

Hallååå, Heddan och Monster - det här är ett forum där även ungdomar hänger. Sex och nummer liksom!

Asså jag orkar inte att jag tyckte att det där var så roligt att jag sprutade Loka ur näsan :arghh::banghead::rofl:

LL: Paddington

1: CaisaLundblad
2: Dramatik
3: Habina
4: Monstermom
5: Mumorsan
6: Hedinn
7: Myrten
8: Matmissbrukaren
9: cirkus
10: bumpo
11: LindrenV
12:
13:
14:

Inspirerad av Caisa att stava sitt namn fel eller?:angel:;):D

:rofl:

sven-frozen-23178-1920x1200.jpg

Förresten, jag kommer inte att kunna ha natt-DL på dagtid på veckodagarna, så vad föredrar ni

alt 1 -> DagDL vid 20 - nattDL vid 22.30?
eller
alt 2 -> DagDL vid 21 - nattDL vid 07.30?

Nr2.

Och: jag är helt upptagen imorgon (kurs hela dagen, ska ha min föreläsning på kvällen) och även på torsdag då jag ska på ett möte i Örebro.

Jag kan nog hinna rösta på torsdagen, men jag kommer att ha svårt att teoria i normal utsträckning, om än alls.

Hm... Dessutom sex upp och ned, vilket inte heller lät så dumt. *definitivt dags att sova*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar