Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Beror väl på vilken part som är upp och ner, eller vilken ställning man kör...? :angel:

Kan inte alla bara få ha det nummer de gillar? Gör väl inget om det finns fler av ett nummer? :D *medlar*

Nä, bara jag förtjänar nr. 8! *Överdrivet dryg*

:o Nä, det kändes elakt, jag är sämst :(

...... men vill fortfarande ha nr. 8......

Kan inte alla bara få ha det nummer de gillar? Gör väl inget om det finns fler av ett nummer? :D *medlar*

Vilken kalabalik! Nä, jag vet inte om det går. Men alla nummer kan kanske förekomma i både romerska och "vanliga" siffror (det heter ju arabiska, men arabiska numm... SIFFROR ser ju helt annorlunda ut!)?

Fast ingen får ta nr VII!

Vääänta nu lite. Arabiska siffror? Nu är du på väääääääldigt tunn is, eller hur var det nu?

Verkar krävas en duell mellan Drama och MM där båda stryker med för att den ska bli ledig... Vänta lite så fixar jag det!

Do eeet!

*Meddelandet som du har skrivit in är för kort. Var vänlig och skriv ditt meddelande så att det &amul;r minst $vboptions[postminchars] tecken.*

^
Say wuut?

Do eeet!

*Meddelandet som du har skrivit in är för kort. Var vänlig och skriv ditt meddelande så att det &amul;r minst $vboptions[postminchars] tecken.*

^
Say wuut?

Vet du - och jag kan förstå att det här säkert är svårt att tro, men det är faktiskt sant, trots att det verkar så osannolikt - det har faktiskt aldrig hänt mig att jag skrivit ett så kort inlägg att jag fått se det där meddelandet... :angel:

Vill du låna en foffbomb? :idea: ;)

En vaffönåge?

:eek:Nooooo!:p

(Dessutom bytte MM frivilligt bort den till mig:P)

OK... Vad kan Mu erbjuda dig för att få din plats, hon gör vad som helst! Miss (provar ett nytt kortnamn) visste inte vad hon gav upp när hon gav dig åttan, det är supervärdefullt vad du kan få av Mu! :D

Vet du - och jag kan förstå att det här säkert är svårt att tro, men det är faktiskt sant, trots att det verkar så osannolikt - det har faktiskt aldrig hänt mig att jag skrivit ett så kort inlägg att jag fått se det där meddelandet... :angel:

No shit :o *Ser väldigt (trovärdigt) förvånad ut*

Hände mig första gången idag faktiskt... :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar