Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II

Shit! Nu har jag gjort bort mig! Retat upp LL!:nailbiting:

Jag ser för mig mitt PM:

"Du är kusin Knase."

Varpå jag snabbt kollar i rollistan:

Kusin Knase - har över huvud taget inga specialförmågor eller ens förmågor. Alls. Uppträder så ologiskt det bara går leken igenom. Är på den goda sidan och känner till alla goda, men eftersom han är som han är röstar han på dem. Ja, det är stor risk att han blir lynchad."

DuckHunting.jpg

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Jag döööööör :bow:

Jag måste nog ta och uppdatera rollistan..... :p

Shit! Nu har jag gjort bort mig! Retat upp LL!:nailbiting:

Jag ser för mig mitt PM:

"Du är kusin Knase."

Varpå jag snabbt kollar i rollistan:

Kusin Knase - har över huvud taget inga specialförmågor eller ens förmågor. Alls. Uppträder så ologiskt det bara går leken igenom. Är på den goda sidan och känner till alla goda, men eftersom han är som han är röstar han på dem. Ja, det är stor risk att han blir lynchad."

DuckHunting.jpg

Hahaha! Det där är ju jag! Fast byt ut "goda" till "onda" och "lynchad" till "äten"! :rofl:

Fast... MuMorsan och MonsterMom heter också MM...:(

Men jag har ju sagt det: MAM, MOM och MUM. Det var främst du som protesterade!

Att allt betyder "mamma" på engelska (vilket var ett av dina motargument) tycker jag inte att någon annan än Matmissbrukaren kan bli upprörd över eftersom ni andra heter Monstermom och Mumorsan. Liksom.

Att allt betyder "mamma" på engelska (vilket var ett av dina motargument) tycker jag inte att någon annan än Matmissbrukaren kan bli upprörd över eftersom ni andra heter Monstermom och Mumorsan. Liksom.

Jamen... :arghh:
Problemet var ju inte att jag har invändningar mot att kallas nåt som betyder "mamma", obvs, utan för att det blir helt jäkla :banghead::rage::arghh:-omöjligt att skilja oss åt då med! Fattaruväl! :cautious:

Just därför borde jag få fortsätta vara MM :D

Vem vet? Spelar det någon roll om det är jag som har rollen, ingen klarar ju av att placera mig i alla fall. :rofl:

Jag kan ta den då, för då blir den ond. Där brukar jag bli placerad. MOM och MAM vill ju båda ha Knase, men Mårten Gås kanske kan få rycka in?

Problemet var ju inte att jag har invändningar mot att kallas nåt som betyder "mamma", obvs, utan för att det blir helt jäkla :banghead::rage::arghh:-omöjligt att skilja oss åt då med! Fattaruväl! :cautious:

Monster, Mu och Missy är mitt förslag.

Jag kan ta den då, för då blir den ond. Där brukar jag bli placerad. MOM och MAM vill ju båda ha Knase, men Mårten Gås kanske kan få rycka in?

Mårten Gås kan nån som inte är så aktiv få. Som liksom dyker in här och var, gäspar och frågar om det har hänt nåt under hans tupplur.

Verkar ju inte gå... jättebra nu heller?

Speciellt som det inte råder enighet mellan er om vem som är vem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar