Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd II
Åh, en foffbomb! Kan det vara så att vi får en självmordsbombare i form av Magica de Hex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, en foffbomb! Kan det vara så att vi får en självmordsbombare i form av Magica de Hex?
Monster, Mu och Missy är mitt förslag.
Mårten Gås kan nån som inte är så aktiv få. Som liksom dyker in här och var, gäspar och frågar om det har hänt nåt under hans tupplur.
(Om Missy vill kan hon få välja nåt i stil med Barbie, Cindy, eller Prinsessan också...)
Tillägg: Äh, jag trodde MissM skulle gå i taket. Tji fick jag.
Borde väl rimligtvis vara ulv med eftersom han gillar att äta
Inte bättre med MissM?
Hehehe... Nu kom jag att tänka på en hysteriskt rolig Kalle Anka-film där knattarna sitter i sin lya och grillar kyckling.
Hehehe... Nu kom jag att tänka på en hysteriskt rolig Kalle Anka-film där knattarna sitter i sin lya och grillar kyckling.
Men de GÖR det! Helt absurt. Naturligtvis kommer Kalle och jagar dem eftersom de egentligen ska vara i skolan. Dock har de barrikaderat sig så han får för sig att röka ut dem. När han stormar in ligger de i sängen varpå han rycker undan täcket - och hittar tre grillkycklingar med knatte-mössor på. Fast han vet ju inte att det är grillkycklingar.
Fullständigt sadistiskt, stackars Kalle!
MissM funkar!
Hm, tänk om LL vill ha med Madame Mim?
Alltså, blev det här en Kalle Anka lek så tror jag jag röstar på fistingtema istället.
/Hon som hatat Kalle sen hon var för liten för att läsa själv...
Ledsen monster, men det blir ankeborgstema denna lek, hoppas du står ut iaf