Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det fungerar så bra i alla fall, det kan t.ex bli så att alla även om det blir bättre av att inte veta vilka som har dubelnick så kommer folk fortfarande dra slutsatser om roller i stil med "ett dubbelnick borde inte ha den och den rollen" osv. Bara en varning i all välmening. Allt blir dubbelt så trassligt med dubbelnick och om bara endel har det blir det minst trippeltrassligt.
Jag vet inte om du varil LL för dubbelnickslekar förörut, har du det så vet du ju om att det kan bli lite mer snurrigt.
Jag tänkte inte skriva ut rollista alls. Nu har jag två dubbelnickare så jag tänkte att vi kan väl testa
@Niyama Låter bra Du kan ju hojta om du vill ha någon hjälp, jag har bra koll på saker att undvika
Eftersom jag är nyfiken av mig följer jag gärna leken med bakrunds info också om jag får, det är extra skoj när det finns dubbelnick
@Niyama Låter bra Du kan ju hojta om du vill ha någon hjälp, jag har bra koll på saker att undvika
Eftersom jag är nyfiken av mig följer jag gärna leken med bakrunds info också om jag får, det är extra skoj när det finns dubbelnick
Ja just det, du är inte med, varför är du inte det? PM:ar dig om hur jag tänker innan jag skickar ut rollerna!
Jag har ångrat mig - jag är med (hoppas att det inte blev för sent)
LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
3 CaisaLundblad (om leken kommer igång ganska omgående)
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
7 Blacksmithfarm (om leken startas senast 12 maj)
8 carrro_lina
9 Jfrelin
10 Pompompurin
11. cirkus
12. _CorpseBride_
hi. jag är extremt borta med i princip noll internettid just nu.
Drar igång en ny lista, tänkte köra med tema men har lite brist på fantasi just nu så tar gärna emot lite temaförslag
Drar igång en ny lista, tänkte köra med tema men har lite brist på fantasi just nu så tar gärna emot lite temaförslag