Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror inte det fungerar så bra i alla fall, det kan t.ex bli så att alla även om det blir bättre av att inte veta vilka som har dubelnick så kommer folk fortfarande dra slutsatser om roller i stil med "ett dubbelnick borde inte ha den och den rollen" osv. Bara en varning i all välmening. ;) Allt blir dubbelt så trassligt med dubbelnick och om bara endel har det blir det minst trippeltrassligt. :p

Jag vet inte om du varil LL för dubbelnickslekar förörut, har du det så vet du ju om att det kan bli lite mer snurrigt. :D

Jag tänkte inte skriva ut rollista alls. Nu har jag två dubbelnickare så jag tänkte att vi kan väl testa :)

Jag har ångrat mig - jag är med (hoppas att det inte blev för sent)

LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
3 CaisaLundblad (om leken kommer igång ganska omgående)
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
7 Blacksmithfarm (om leken startas senast 12 maj)
8 carrro_lina
9 Jfrelin
10 Pompompurin
11. cirkus

Jag tänkte inte skriva ut rollista alls. Nu har jag två dubbelnickare så jag tänkte att vi kan väl testa :)

Jag tänkte mest på problemet att de kan godförklaras pga dubbelnick tex. det hjälper ju dold rollista mot.

Jag tycker du gör rätt som testar :up: tänkte mest på att jag tycker det krävs mycket mer arbete av LL och att man är noga och tänker igenom rolllbalansen ordentligt. Jag kände mig vid min senaste dubbel nickslek lite så här :arghh: :banghead: :crazy: :arghh: mesta delen av tiden. Jag blev lite avskräckt :p. Men det är skoj med dubbelnick när det fungerar. :)

@Niyama Låter bra :laugh: Du kan ju hojta om du vill ha någon hjälp, jag har bra koll på saker att undvika:angel: :D

Eftersom jag är nyfiken av mig följer jag gärna leken med bakrunds info också om jag får, det är extra skoj när det finns dubbelnick :laugh:

@Niyama Låter bra :laugh: Du kan ju hojta om du vill ha någon hjälp, jag har bra koll på saker att undvika:angel: :D

Eftersom jag är nyfiken av mig följer jag gärna leken med bakrunds info också om jag får, det är extra skoj när det finns dubbelnick :laugh:

Ja just det, du är inte med, varför är du inte det? PM:ar dig om hur jag tänker innan jag skickar ut rollerna!

Kan jag också få det :angel:

Jag har aldrig varit med i en lek med dubbelnick. Ska bli spännande, och intressant :p
Aldrig med dold rollista heller för den delen. Roligt när det kommer lite nytt :)

Jag har ångrat mig - jag är med (hoppas att det inte blev för sent)

LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
3 CaisaLundblad (om leken kommer igång ganska omgående)
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
7 Blacksmithfarm (om leken startas senast 12 maj)
8 carrro_lina
9 Jfrelin
10 Pompompurin
11. cirkus
12. _CorpseBride_

Åh uvlek! :D Hade nästan glömt att de fanns!

Hoppar in, trots att jag är lite rostig på detta nu och har en del problem med att komma överens med nya buke. :p

Drar igång en ny lista, tänkte köra med tema men har lite brist på fantasi just nu så tar gärna emot lite temaförslag :)

LL Paddington
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

LL Paddington
1 cirkus
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

Jag var ju så snöpligt tvungen att dra mig ur förra leken så jag anmäler mig bums och hoppas på att jag hinner leka denna gång

Vill någon skriva in mig på listan? :)
Skriver från mobilen och det är så jobbigt att kopiera från den nya sidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar