LL Paddington
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
@Matmissbrukaren Jag skrev in dig också
1 cirkus
2 Matmissbrukaren
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
@Matmissbrukaren Jag skrev in dig också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fantasibrist?
Inspirerad av Ankeborg + leken där alla började visa bilder på sina katter föreslår jag Pelle Svanslös. Där kan en ny roll i form av de onda tvillingarna Bill och Bull husera.
Bra idé CB, vi hade det temat förra året tror jag - fast man skulle ju helt klart kunna köra den igen ocksåESC? Någon försöker förstöra Eurovision?
Vi körde ner henne till Skåne i tisdags, det var därför jag hoppade av leken. I onsdags körde jag henne till seminstation, hon hade nyss ovulerat så vi får vänta på nästa brunst. Hon går i en 3 hektar stor hage som har perfekt underlag för onda hovar - hon travar rent till och med!!!
Bra idé CB, vi hade det temat förra året tror jag - fast man skulle ju helt klart kunna köra den igen också
Jag som är schlagernörd har helt klart ett antal scenarior klara redan
Jag har haft en melodifestivalek. Där fick alla artistnamn som jag hade väldigt flödande fantasi när jag hittade på. Minns att Pegasus hette Bäckahästen och Mammas något i stil med Oh Mama.
Ja!Mama's Blood
Och jag fick bli The Blacksmiths & Farm.
Har kvar listan - ska jag lägga in den?
Medan vi väntar på att anmälningarna ska droppa in - vill ni köra Pelle Svanslös? Dokusåpa tema (ej Robinson Buke - den ska gå e sommaren ), eller ngt annat?
Får jag låna den efter dig? Vet knappt ngt om Pelle och hans vänner och inte tittade jag på julkalendern för ett antal år sedan heller... Känner mig lite lost i temat - men det ska nog gå och snurra till iafPelle tycker jag. Men känner att jag får läsa tösens bok som hon har så jag kommer in i det igen.
Får jag låna den efter dig? Vet knappt ngt om Pelle och hans vänner och inte tittade jag på julkalendern för ett antal år sedan heller... Känner mig lite lost i temat - men det ska nog gå och snurra till iaf