Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är gärna med. Jag jobbar några dagar, och då har jag inte tid med lekande just på eftermiddag/kväll, men lovar att teoria och rösta på förmiddagar i stället då :)

LL niyama

1 Hedinn
2 Habina
3 CaisaLundblad (om leken kommer igång ganska omgående)
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
7 Blacksmithfarm (om leken startas senast 12 maj)
8
9
10

Nu var det evigheter sen jag spelade eller överhuvudtaget skrev något här, men blev sugen efter att ha följt förra leken i smyg ;)

LL niyama

1 Hedinn
2 Habina
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
8 carrro_lina
9
10

Har ju inte spelat på sjukt länge men kan försöka köra igen. Det är ju så himla roligt. Kommer mest vara aktiv på dagarna från jobber :D

LL niyama

1 Hedinn
2 Habina
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
8 carrro_lina
9 Jfrelin
10

Eller så kan jag krångla till det och ha två roller, oberoende av varandra. ;)

Habina1 och Habina2. Roligast skulle det vara om den ena var god och den andra ond. Fatta vad förvirrad jag skulle bli. :p

• Gilla
Reactions: MM
Eller så kan jag krångla till det och ha två roller, oberoende av varandra. ;)

Habina1 och Habina2. Roligast skulle det vara om den ena var god och den andra ond. Fatta vad förvirrad jag skulle bli. :p

Haha, jag tänkte faktiskt att om nån/några vill så skulle de kunna ha dubbelnick, men i så fall pm:a mig och inte skriva ut i tråden att man vill vara med med ett extra nick.

Va? Kan man verkligen göra så? Men blir det inte superförvirrande? Eller?

Jo, vi har ju kört dubbelnickslekar förut men om det ska funka att bara några har det så måste det vara okänt vilka som har två nick. Man får alltså skapa ett anonymt nick och sen inte hinta om vem man är. Och eftersom inte alla kommer ha dubbelnick så får man inte skriva ut i tråden att man vill ha det, utan pm:a mig.

Jo, vi har ju kört dubbelnickslekar förut men om det ska funka att bara några har det så måste det vara okänt vilka som har två nick. Man får alltså skapa ett anonymt nick och sen inte hinta om vem man är. Och eftersom inte alla kommer ha dubbelnick så får man inte skriva ut i tråden att man vill ha det, utan pm:a mig.

Häftigt! Då förstår jag idén, men det skulle bli alldeles för avancerat för mig, så ingen risk för pm där. ;)

LL niyama
1 Hedinn
2 Habina
4 Matmissbrukaren
5 Paddington
6 bumpo
8 carrro_lina
9 Jfrelin
10 Pompompurin

Kör vi igång ikväll?

Jag tror inte det fungerar så bra i alla fall, det kan t.ex bli så att alla även om det blir bättre av att inte veta vilka som har dubelnick så kommer folk fortfarande dra slutsatser om roller i stil med "ett dubbelnick borde inte ha den och den rollen" osv. Bara en varning i all välmening. ;) Allt blir dubbelt så trassligt med dubbelnick och om bara endel har det blir det minst trippeltrassligt. :p

Jag vet inte om du varil LL för dubbelnickslekar förörut, har du det så vet du ju om att det kan bli lite mer snurrigt. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 568
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar